י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא הצליחו להימלט

שוד האישה החרדית בערד: החשודים שאיימו בסכין אותרו ונעצרו

לא הצליחו להימלט: שלושה נערים צעירים נעצרו על ידי המשטרה בחשד לביצוע השוד של אשה חסידת גור בעיר ערד • השלושה, שאיימו על האישה בסכין כאשר עלתה במדרגות הבניין בו היא מתגוררת - יובאו בשעה הקרובה לבית המשפט • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

שוד האישה החרדית בערד: החשודים שאיימו בסכין אותרו ונעצרו
שוד חסידת גור בערד צילום: המצלם

שלושה נערים בגילאי 14, 16 ו-17 נעצרו (שלישי) על ידי המשטרה בחשד לביצוע שוד של אשה חסידת גור בעיר ערד. השלושה יובאו בשעה הקרובה לבית המשפט.

כזכור, אתמול בצהריים דווח ב'בחדרי חרדים' כל מקרה שוד חמור בעיר ערד. אישה המשתייכת לחסידות גור נשדדה באיומי סכין כאשר עלתה במדרגות הבניין בו היא מתגוררת, שלושה נערים איימו עליה וחטפו ממנה את התיק האישי.

כוחות משטרה בזירת השוד

כוחות המשטרה הגיעו מיד למקום וגבו עדות ראשונית מהאשה, ובמקביל החלו מיד בביצוע סריקות נרחבות לאיתור החשודים. כאמור לאחר זמן מה הצליחו השוטרים לעצור את הנערים, קטינים בני 14, 16 ו-17 תושבי העיר, כשהם בבריחה מחוץ לעירם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שניים מהנערים החשודים הינם אחים, והם אותרו על ידי שוטרי תחנת ערד בעיר באר שבע, מרחק של כ-40 קילומטרים.

עם מעצרם ומהלך העמקת התחקור עלה כי השלושה על פי החשד עקבו אחריה ואז ביצעו את השוד. התיק שנשדד אותר ברשותם ונתפס. החשודים יובאו מהלך היום לדיון בבית המשפט.

ערד גור סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד