י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עם עִקֵּשׁ תִּתְפַּתָּל

מקללים את יאיר ואז שואלים איפה הנימוסים

במשך שנים תוקפים ושופכים את דמה של משפחת נתניהו, וכשיאיר נתניהו סוף סוף פתח חשבון בטוויטר והתחיל לענות - פתאום שואלים איפה הממלכתיות • יענקי פרבר בטור זועם עונה לטענות כלפי בנו של רה"מ, לקראת התחקיר שצפוי להתפרסם עליו

מקללים את יאיר ואז שואלים איפה הנימוסים
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

בחודשים האחרונים נכנס שחקן חדש למערבולת הפוליטית הנפיצה, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, בחור צעיר שעד לפני כמה חודשים ספג את כל ההכפשות הקשות שחוטפת המשפחה הזאת כבר שנים. הוא ספג ושתק, עד שנמאס לו.

יאיר פתח חשבון טוויטר, ועד מהרה הוא עבר את רף 20,000 העוקבים, מספר גדול יחסית לחשבון חדש, ושם החל להשיב למחרפיו ומגדפיו כמו שצריך. "ותהום כל העיר".

במשך שנים תוקפים ושופכים את דמה של משפחת נתניהו, וכשיאיר נתניהו סוף סוף פתח חשבון בטוויטר והתחיל לענות - פתאום שואלים איפה הממלכתיות. מאחלים לו ולמשפחתו בתגובות איחולים איומים וקללות נמרצות, מאיימים לרצוח את ראש הממשלה, מאחלים דברים שלא ראויים לעלות על הכתב לאמו - אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מאחלים דברים איומים ליאיר נתניהו, ובמקביל שואלים למה הוא איננו ממלכתי.

‏ובכן: אם היו תוקפים את משפחתי - הייתי מאבד את הנימוסים הפולניים שלי הרבה לפני יאיר נתניהו.
‎‎
משתלחים ביאיר בצורה הזויה וחסרת פרופורציות, והילד החליט להגן על כבוד משפחתו עד הסוף. אם זה בהתנצחות עם פעיל השמאל אלדד יניב, אם זה בוויכוח עם עיתונאים נוספים, הצד השווה שבהם, ששקרים שמפרסמים על משפחת נתניהו לא מתקבלים בעיני הגולשים כמו בעבר.

מי שלא ראה התנצחות של יאיר ג'וניור עם עדת שמאלנים, לא ראה שמחה מימיו. הוא עושה להם בית ספר. הם יוצאים מדעתם, ומגיבים "בטח אבא שלך מצייץ בשם שלך".

בסוף השבוע צפוי להתפרסם "תחקיר" באחד מערוצי הטלוויזיה המובילים מכפיש נגד אורח חייו של יאיר, שם יבדקו אם הוא קם בבוקר בנץ החמה, או בשעה שקמים בני מלכים, באיזה שמפו הוא משתמש, ומתי הוא אוכל ארוחת ערב. בתחקיר ינברו בבית הספר בו למד, האם קיבל ציון נמוך, או ציון יותר גבוה. מתאר לעצמי שגם ינסו לבדוק את מעשיו בזמן ששירת בצבא.

מיותר לציין שאילולא היה יוצא ומשיב להשתלחויות כלפיו וכלפי בני משפחתו, היה יאיר נתניהו חף מכל בדיקה בציציות מחמירה שכזו ותחקירים מסוג זה היו נחסכים ממנו. אלא שהעובדה שיאיר בוחר שלא לשתוק ולספוג את הרפש שמטילים עליו, היא לצנינים בעיני הברנז'ה העיתונאית שרודפת אותו חדשים לבקרים.

אז יאיר נתניהו לא נבהל, והוא משיב לחורפיו כנדרש. הוא מתעמת עם אנטישמים בעולם, מגיב לידידי ישראל ברחבי הגלובוס, זאת בשעה שהשמאל מעקם את האף כשאותם ידידים תומכים בישראל. יאיר מוקף מצד אחד בעדת מכפישים, אך מצד שני בעדת מגנים. כן, זאת לא בושה להיות בצד המגן ואני גאה לעמוד לצידו.

יאיר נתניהו נימוסים הכפשות ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד