י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתקדמים בשיחות?

יהדות התורה: "דורשים תפקידים כמו בש״ס"

לאחר שאתמול נועדו לשיחה ממושכת עם צוות המשא ומתן של הליכוד, נועדו היום חברי הכנסת של יהדות התורה עם מקביליהם לפגישה נוספת במהלכה ביקשו לזכות בתפקידים ברמה זהה לזו שצפויים לקבל במפלגת האחות הספרדית • לאחר שמרבית הנושאים סוכמו, הללו ייפגשו מחר

 יהדות התורה: "דורשים תפקידים כמו בש״ס"
חברי הכנסת של יהדות התורה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נציגי יהדות התורה נועדו היום (שלישי) לישיבת מו״מ נוספת עם הליכוד, כאשר בישיבה דנו בעיקר בנושאי התפקידים. כעת ממתינים ביהדות התורה לתשובה מהליכוד לשורת הדרישות.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי במהלך ישיבת המו״מ דנו הצוותים משני הצדדים בנושאי התפקידים והללו חיפשו חלופות לתפקידים מתאימים עבור חברי סיעת יהדות התורה מלבד הבריאות וועדת הכספים.

במהלך הפגישה הבהירו הנציגים לליכוד כי הם דורשים את אותם תפקידים שקיבלו בש"ס, משום ששניהם מחזיקים באותו בסיס כוח. ביהדות התורה הזכירו למקביליהם כי הם לא דורשים שרים ולכן יש להם עדיפות.

ח"כ משה גפני עונה לשאלות עיתונאים בכנסת, היום

ביציאה מהפגישה, סירב חה״כ משה גפני להתייחס לשיחות המו״מ, אך אמר לכלי התקשורת כי הדיונים נמשכים. גפני סירב להתייחס לנושא שמקשה על הסיכום הסופי כשעדיין לא התקבל סיכום על חוק הגיוס.

ביהדות בתורה הסבירו כי הטעם להמשך הדיונים למרות שאין סיכום על נושאי השבת, הוא מהחשש כי הנושאים הללו ייפתרו ברגע האחרון ואז לא יהיה זמן לדון על יתר הנושאים ולכן מנסים לסגור את כלל הנושאים מלבד השבת.

סגן השר יעקב ליצמן אמר בשיחה עם ׳בחדרי חרדים׳, כי ביהדות התורה ממתינים להחלטות מועצת גדולי התורה וכי "הם ורק הם שיקבעו כיצד לפעול". לדברי ליצמן, "אנחנו עדיין ממתינים לתשובתם בנושא הגיוס והשבת".

כמו כן, ביהדות התורה צפויים להיפגש מחר (רביעי) בשעה 10.00 בבוקר לישיבת מו״מ נוספת עם צוות המו״מ של הליכוד, זאת לאחר שרוב הנושאים כבר סוכמו ביניהם אך בליכוד טרם החזירו תשובה לגבי מספר נושאים שנותרו פתוחים.

יהדות התורה הליכוד משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד