י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קואליצית 60

איש ש"ס לכחול לבן: 'חוק החסינות לא יעלה'

ח"כ איציק כהן בהתבטאות חריגה לאנשי כחול לבן, שהפגינו בסמוך לביתו: "החוק הזה לא יעלה. אני רוצה להרגיע אתכם - אף אחד לא מעל החוק" • צפו בתיעוד

איש ש"ס לכחול לבן: 'חוק החסינות לא יעלה'
ח"כ כהן עם פעילי כחול לבן צילום: באדיבות המצלם

פעילי כחול לבן הפגינו הבוקר (שישי) באשקלון מול ביתו של נציג ש״ס חה״כ איציק כהן וקראו לו לפעול ולהתנגד לחוק החסינות אותו מבקש ראש הממשלה, כך לפי דיווחים, להעלות לסדר היום.

״באנו עד לכאן מכל רחבי הארץ כדי לשאול אותך האם תתן יד לחקיקה של חוקים פרסונליים? אין ח"כ מעל החוק. אל תיתן יד להרס הדמוקרטיה״, אמרו לו הפעילים.

חה״כ כהן יצא בלבביות אל המפגינים, כשהוא מצויד בבקבוק מים, והשיב להם על חוק החסינות: "החוק הזה לא יעלה. אני רוצה להרגיע אתכם - אף אחד לא מעל החוק".

דברים אלו עשויים רק להחריף את המשבר הקואליציוני שגם ככה נמצא במשבר קשה, שכן אי חקיקת חוק החסינות עשויה לפעול נגד ראש הממשלה.

מכחול לבן נמסר בתגובה, "אנחנו יודעים מי הם חברי הכנסת שמצפונם אינם מאפשר להם להצביע בעד הקמת עיר מקלט לחשודים בפלילים בכנסת ישראל. לא נרפה מהם ונבהיר להם שהם לשון המאזניים בהצבעה על ריסוק הדמוקרטיה״.

״הציבור לא נתן לביבי חסינות! האזרחים חשבו שבישראל יש ראש ממשלה - והם עומדים לקבל סולטן. נמשיך להיאבק בכל החזיתות – ההפגנה במוצאי שבת היא רק יריית הפתיחה. כל מי שישראל יקרה לו, צריך להגיע לרחבת המוזיאון במוצ״ש ב-20:30 ולעצור את הטירוף!".

איציק כהן מפלגת כחול לבן חוק החסינות אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד