ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סוף ליחס המקומם לחרדים?

היועץ האסטרטגי של גנץ על לפיד: "אווילות"

יועצו האסטרטגי לשעבר של גנץ מצטרף לביקורת על יאיר לפיד ויחסו המקומם למגזר החרדי: "צריך למתן את ההתבטאויות נגד הציבור החרדי, זו אווילות"

היועץ האסטרטגי של גנץ על לפיד: "אווילות"
לפיד וגנץ בישיבת סיעה בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד מדינת ישראל נערכת לבחירות חוזרות שיערכו בי"ז אלול התשע"ט (17 לספטמבר למניינם), במפלגות כבר החלו להיערך לקמפיינים שיציגו בשבועות הקרובים.

לאחר שיעלון רמז שכחול לבן תתקרב לחרדים בבחירות הנוכחיות וטען כי בעניין זה "צריך להפיק לקחים לקראת הבחירות", כעת גם יועצו לשעבר של בני גנץ, רונן צור, מבקר בחריפות את יחסו המקומם של לפיד כלפי הציבור החרדי.

בראיון שהתקיים הבוקר (שני) בגלי צה"ל, אמר צור כי "לפיד צריך למתן את ההתבטאויות שלו נגד הציבור החרדי ולא לנהל מאבק מכליל. זו אווילות כי בעצם מדובר בהודעה מראש שאי אפשר להקים ממשלה".

יצוין כי צור אמנם שימש כיועצו של גנץ במערכת הבחירות שהתקיימה רק לפני מספר חודשים, אולם לא מן הנמנע שבכחול לבן ייקחו את הביקורת שלו, ושל נוספים בתוך המפלגה, ברצינות.

כזכור, בראיון ל'כאן רשת ב' לפני כשבועיים אמר יעלון: "אני מקווה שנגיע לתוצאה כזאת, שיהיה ברור לכל השחקנים, גם החרדים, שבסופו של דבר מי שירכיב ממשלה אלה אנחנו. נפיק לקחים מהקמפיין הקודם - כדי באמת לנצח".

לדבריו, "ראינו איך הם התפשרו פתאום אתמול ברגע האחרון. היחס החיובי שלי לחרדים מוכר - והם מכירים אותי", הדגיש מספר 3 בסיעת האופוזיציה הראשית.

בני גנץ יאיר לפיד חרדים בחירות חוזרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד