י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יילחם בחרדים

העיתונאי הודיע: אתמודד על ראשות מרצ

העיתונאי והח"כ לשעבר ניצן הורוביץ הודיע הבוקר כי יתמודד על ראשות מפלגת השמאל מרצ • בהודעה שהוציא כתב בין היתר: "זו מכירת חיסול - החרדים דורשים הפרדת נשים בהסכם הקואליציוני"

העיתונאי הודיע: אתמודד על ראשות מרצ
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר ניצן הורוביץ הודיע הבוקר (שני) כי הוא החליט להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות מפלגת מרצ.

בהודעה שפרסם הורוביץ בעמוד הפייסבוק שלו, כתב: "החלטתי לרוץ כי ישראל החופשית והדמוקרטית שלנו נמצאת בסכנה ואני אלחם למען החופש הזה. קיבלנו מועד ב' לתקן את מה שקרה בבחירות האחרונות ולעשות שמאל חזק, ואסור לנו להחמיץ את ההזדמנות הזו".

לדבריו, "אנחנו שמאל ואנחנו גאים בזה כי אנחנו רוצים להיות חופשיים בארץ הזו . הרי זה הדבר הכי ישראלי שיש: "להיות עם חופשי בארצנו״ – חופשי מכפייה דתית, חופשי מחזירות חברתית, חופשי מאפלייה, גזענות וכיבוש, חופשי משחיתות. זכינו בהזדמנות לשקם את השמאל. אם לא נתעשת ונתקן, ונחבר כוחות נוספים – לא תהיה הפעם הבאה. הצטרפו אלי ונעשה את השינוי יחד”.

עוד הוא הוסיף כי, "צריך מנהיגות חזקה בשמאל כי אי-אפשר לסמוך על אף אחד אחר שיילחם באמת למען החופש שלנו כמו שמרצ ידעה להילחם – לא על ליברמן, לא על גנץ, ובטח לא על נתניהו שמוכר את הציבור החופשי למפלגות הדתיות בשביל קומבינת החסינות".

"זו מכירת חיסול: החרדים דורשים הפרדת נשים בהסכם הקואליציוני, סמוטריץ' והכהניסטים לא מסתפקים בסיפוח השטחים ורוצים להתנחל אצלנו בבית ולהפוך אותנו למדינת הלכה, ונתניהו הוא הגרוע מכולם כי הוא רוצה להפקיר את החינוך של הילדים שלנו בידי האנשים האלה. מרצ בראשותי תילחם עד חורמה, לא תוותר על פסיק, ותוביל את המאבק להגנת הדמוקרטיה".

כאמור, הורוביץ כיהן בעבר כחבר כנסת מטעם מרצ במשך שתי קדנציות, ונחשב לאחד ממובילי המאבק נגד "כפייה דתית". 

 

ניצן הורוביץ כפייה דתית מרצ תמר זנדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד