י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בנאום הניצחון

היו"ר הדגלאי הנבחר: "נעשה סוף לפלגנות"

שעות לאחר שנבחר ברוב קולות ע"י חברי סניף דגל התורה בביתר עילית, יו"ר המפלגה הנכנס דודי זלץ כינס את תומכיו ואת חבריו לחגוג את הניצחון: נאחד את הקהילות ונוציא מהלקסיקון שלנו שיש חלוקה או סוג של פלגנות או מחנאות מסוימת. נזכור שאנחנו מפלגה אחת ומשפחה אחת ונתחיל דרך חדשה"

היו"ר הדגלאי הנבחר: "נעשה סוף לפלגנות"

שעות לאחר שנבחר ברוב קולות ע"י חברי סניף דגל התורה בביתר עילית, יו"ר המפלגה הנכנס דודי זלץ כינס את תומכיו ואת חבריו לחגוג את הניצחון.

בנאומו הודה זלץ לתומכיו ואמר, "אני אשתדל כמה שפחות לדבר וכמה שיותר לעשות". זלץ הוסיף, "אני רוצה להודות לכל התומכים וכל החברים שבאמת תמכו שלחלקם היה קשה מאוד גם בחלק הנפשי".

זלץ הוסיף בדבריו כי הוא מקווה שמצביעי דגל התורה בעיר ימשיכו כולם יחד, "נאחד את הקהילות ונוציא מהלקסיקון שלנו שיש חלוקה או סוג של פלגנות או מחנאות מסוימת. נזכור שאנחנו מפלגה אחת ומשפחה אחת ונתחיל דרך חדשה".

זלץ הודה גם ליו"ר היוצא, "הרב יצחק רביץ, שבאמת יש לו המון זכויות בעיר פה וגם בחמש שנים האחרונות הוא עשה פה המון בעזרת תוך שיתוף ופרגון הדדי אני בטוח שהציבור כולו ירוויח מהעניין הזה" אמר זלץ.

כזכור, אמש (שלישי) ברוב של 15 קולות ניצח זלץ את יו"ר המפלגה המכהן יצחק רביץ שקיבל 10 קולות בלבד, זלץ יכהן כיו"ר מפלגת 'דגל התורה' בעיר החל מהקדנציה הקרובה וישמש כסגן ראש העיר.

אמש עלה זלץ למעונם של רבני העיר ביתר להתברך בברכת בדרך. גם ראש העיר מאיר רובינשטיין וסגן השר מאיר פרוש, התקשרו לברך את היו"ר הנכנס.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבוקר שוחחו זלץ ורביץ לראשונה מזה תקופה ארוכה, השניים סיכמו להיפגש בימים הקרובים ולשתף פעולה למען תושבי העיר ביתר.

דודי זלץ בית דגל התורה ניצחון חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד