כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"נס גדול בזכות התפילות"

החתן מוויליאמסבורג שנפצע קשה בגאולה משתחרר מביה"ח

החתן יהושע צבי כהנא מווליאמסבורג שבארה"ב, שנפצע באורח קשה ממוט ברזל שנפל על ראשו בכיכר השבת בירושלים, משתחרר מבית החולים הדסה עין כרם בבירה במצב בריאותי שפיר

החתן מוויליאמסבורג שנפצע קשה בגאולה משתחרר מביה"ח
דוברות איחוד הצלה

שבוע וחצי לאחר שנפצע באורח קשה בכיכר השבת בירושלים, בחסדי שמים ובסיוע רופאי בית החולים הדסה עין כרם, החתן המאורס יהושע צבי כהנא - צפוי להשתחרר מבית החולים כשמצבו טוב.

ביום ראשון שעבר, יהשוע צבי, תושב שכונת ויליאמסבורג בברוקלין, תלמיד ישיבת 'יגדיל תורה' בשכונת עזרה תורה בבירה, חלף בכיכר השבת בירושלים. לפתע, מוט ברזל נפל מקומה גבוהה - על ראשו. הוא פונה במצב קשה ונכנס לניתוח דחוף, על מנת להפחית את הלחץ בראש.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', במשטרת ירושלים נפתחה חקירה, והחוקרים עיכבו לחקירה ארבעה חשודים שבאמצעות מנוף העלו פריטים לקומה רביעית, וברזל נפל מהמנוף ופגע בבחור. בתום חקירתם, שוחררו החשודים.

בתום הניתוח הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ נוריוכירוגית כשהוא עדיין מורדם ומונשם על מנת להפחית את הכאב. הוריו, הגיעו בבהילות מארה"ב ושהו לצידו. הצוות הרפואי בעין ערם עשה מאמצים רבים, ובסיוע התפילות הרבות שנערכו עבור הבחור - מצבו הרפואי השתפר בקצב מהיר.

לפני מספר ימים, החתן יהשוע צבי שב להכרה, ואף הועבר ממחלקת טיפול נמרץ לטיפול במחלקה לנוירוכירורגיה. מדוברות בית החולים נמסר כי הפצוע צפוי להשתחרר בעקבות השיפור המשמעותי במצבו.

הרב שמעון ברוין יו"ר ביקור חולים יד אברהם שסייע לחתן, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בנס גדול. "עשינו את הכל, זה היה דבר לא פשוט. הוא בא לפה במצב של חשש למוות מוחי, זה נס גדול בזכות התפילות הוא שוחרר".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד