ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שכחו מה זה להיות יהודים?

תוך חילול שבת: 'המחנה הציוני' יפגין בדרום הארץ נגד הממשלה

ללא בושה, סיעת 'המחנה הציוני' מתכוונת להפגין נגד אזלת ידה של הממשלה, תוך חילול שבת המוני. מארגנת אוטובוסים שיניעו פעילים ותומכים אל דרום הארץ למחאה ומפגן תמיכה שיחל דקות ספורות לאחר יציאת השבת. גורם פוליטי חרדי אומר ל'בחדרי': "הם שכחו מה זה להיות יהודים"

תוך חילול שבת: 'המחנה הציוני' יפגין בדרום הארץ נגד הממשלה
'פעילי 'המחנה הציוני צילום: פלאש 90

סיעת המחנה הציוני תגיע בשבת להפגין נגד הממשלה בקיבוץ בארי הסמוך לעזה, תוך חילול שבת המוני, כשרוב ההכנות יתקיימו בעיצומה של השבת ואף תוציא אוטובוסים על חשבון המפלגה מריכוזים בארץ.

ההפגנה שתחל דקות ספורות בלבד אחרי צאת השבת (כ-3 דקות), תגיע לאחר ש"למעלה ממאה ימים שהדרום נשרף וממשלת נתניהו לא מצליחה לספק ביטחון בסיסי לתושבים".

תחת הכותרת "ביבי תתעורר, הדרום בוער!" קוראים בסיעת 'המחנה הציוני' לציבור הרחב, להגיע לרחבת קיבוץ "בארי שבעוטף עזה. במקום תתקיים עצרת תמיכה בתושבים מול כישלונה של הממשלה לעצור את טרור העפיפונים של החמאס".

יו"ר 'המחנה הציוני' ומפלגת העבודה, אבי גבאי, אומר כי "הדרום עולה בלהבות ונתניהו בורח מאחריות. ארבע שנים חלפו מאז מבצע צוק איתן ובמקום להפוך את הדרום לבטוח יותר – הוא שוב בוער".

לדברי גבאי, "אלפי דונמים נשרפים ואין מנהיג בישראל. נתניהו בזבז את כל הישגי המבצע. הוא כבר לא מר ביטחון, הוא מר כישלון שלא יודע לספק ביטחון. פוליטיקאי שמעביר את ישיבות הקבינט בכסת"ח ובפחד מבנט ומליברמן. קרוב למאה ימי טרור ונתניהו לא טרח לעמוד לצד התושבים. ראש ממשלה שבורח מאחריות על התושבים לא ראוי למשול ועליו לפנות את מקומו".

גם יו"ר 'התנועה', ח"כ ציפי לבני, תקפה את הממשלה ואמרה: "בזמן שנתניהו לא טורח להסתכל בעיניים לתושבים פטריוטים שחשופים בחזית – אנחנו מתייצבים לצדם וקוראים למדיניות יוזמת ולא נגררת מול עזה".

עוד אמרה לבני, "נתניהו נכשל בהגנה עליהם, נכשל מול החמאס. במקום היגררות והבלגה, נדרשת יזמה משולבת צבאית ומדינית שתיתן פתרון לטווח ארוך. במקום ממשלת אלתורים ויחסי ציבור מממשלה אחראית רצינית ויוזמת".

גורם פוליטי חרדי אומר ל'בחדרי חרדים', כי "אבי גבאי מזמן חצה את הגבולות ושכח מה זה להיות יהודי. הוא דורס ברגל גסה את השבת ועוד חולם שיום אחד הוא יהיה כאן ראש ממשלה ושיצליח לשנות את הסטטוס קוו בנושאים אשר הם בציפור הנפש של היהדות, בהם תחבורה ציבורית בשבת".

הוא הוסיף ואמר, כי "זה לא יקרה. הציבור בישראל ברובו מסורתי ויידע לבוא חשבון עם גבאי ביום הבוחר". 

'בחדרי חרדים' פנה לדוברת 'המחנה הציוני' לקבלת תגובה, אך היא סירבה להגיב.

המחנה הציוני אבי גבאי נסיעה בשבת הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד