י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זה לא משחק ילדים

פיקוח נפש: קנו מכשירים ב-30$ וסיכנו חיים

מתנה זולה מסין כמעט ועלתה בחיי אדם. שני ילדים נתפסו כעבור שבועיים לאחר שבאמצעות מכשיר ווקי טוקי הצליחו לעלות על התדר של ארגון 'הצלה' התערבו בשיחות בין המתנדבים ושיבשו את הפעילות

פיקוח נפש: קנו מכשירים ב-30$ וסיכנו חיים
מכשיר קשר ווקי טוקי צילום: pixabay

שני ילדים ששיחקו עם מכשירי קשר אותם קיבלו מסין, סיכנו חיי אדם כשהאזינו לתדר של ארגון הצלה בהרי הקטסקילס אתמול (ראשון).

שני הילדים שהיו ברשותם מכשירי קשר המיוצרים בסין, ועלותם כ-30 דולר. הם התערבו בשיחות של המתנדבים בשבועיים האחרונים באזור וודרידג', חברי הצלה ניסו לאתרם, לאחר שבועיים בהם הילדים סיכנו חיי אדם, המכשירים נתפסו והוחרמו.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי אנשי הצלה פנו בקריאה להורים להחרים את כל מכשירי הקשר שנמצאים בחזקת הילדים שלהם, "אנחנו לא נוותר על דבר כזה, אנחנו נלחם בזה בכל האמצעים העומדים לרשותינו", אמרו בארגון 'הצלה'.

בעקבות מספר דיווחים על הפרעות בלייקווד, מונסי, קרית יואל, ובאזורים אחרים. מזכירים בארגון 'הצלה', כי החוק הפדרלי בארה"ב, אוסר על שידורים במכשירי קשר ללא רישיון, כל מי שמחזיק מכשירי קשר ללא אישור, עלול להיענש בקנסות ועונשים פליליים אחרים, כולל מעצר.

לפני שנים, ציוד תקשורת שכזה היה יקר מאוד, רדיו של מתנדב ב'הצלה' עלה בין אלף לאלפיים דולר, היום ניתן להשיג מסין במחיר של 30 דולר, והוא מסוגל לשבש את תדר התקשורת של 'הצלה', ומיירטים שיחות וקריאות לעזרה.

ארגון הצלה מכשיר קשר ווקי טוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד