י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בנט שמח שאני פופולרית"

שקד מגלה מתי תתמודד על ראשות הממשלה

בראיון שהעניקה הבוקר השרה הפופולרית, היא התייחסה לסקרים לפיהן היא מתאימה להחליף את נתניהו וכן סיפרה על תוכניותיה לעתיד

שקד מגלה מתי תתמודד על ראשות הממשלה
משרד ראש הממשלה צילום: חיים צח, פלאש 90

איילת שקד מפזרת את השמועות והקונספירציות, בדבר התאמתה לתפקיד ראשת הממשלה במקום בנימין נתניהו.

בראיון הבוקר לגל"צ אמרה שקד, "יש ראש ממשלה שקוראים לו בנימין נתניהו. אני בטוחה שיתמודד בחירות הקרובות. בנט הוא מתאים לתפקיד אחריו. תן לי עוד קדנציה במשרד המשפטים - זה מה שאני צריכה".

באשר לסקר שהתפרסם ביום שישי האחרון, לפיו היא מביאה 33 מנדטים אם היא רצה בראשות 'הליכוד', אמרה שקד כי, "הבית היהודי זה המפלגה שלי. אני הגעתי בפריימריז פתוחים למקום ראשון. אני מאמינה בשילוב הזה של דתיים וחילונים. אני אוהבת את המפלגה שלי".

"בנט שמח שאני פופולרית והוא מקווה שזה יגיע לידי ביטוי בבחירות הקרובות", הוסיפה. לסיום הנושא הצהירה שקד כי לא תתמודד לראשות הממשלה אלא רק אחרי עידן נתניהו ועידן בנט.

כפי שדווח לפני כעשרה ימים ב'בחדרי חרדים', חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' הפתיע ואמר בכנס לשכת עורכי הדין שהתקיים באילת, כי "איילת שקד אהודה ואהובה מאוד בליכוד" והעריך כי "אם היא תרוץ היא תגיע למקום הראשון ותביס את את ישראל כץ, מירי רגב וגדעון סער. בניגוד למפלגות אחרות, אנחנו מקבלים בשמחה, אנשים רציניים שמוכנים לתרום גם לליכוד וגם למדינה. הוכחנו את זה הרבה פעמים בפריימריז".

בתוך כך, ביום שישי פורסם סקר מנדטים ב'מעריב', ועל פי תוצאותיו, אם השרה איילת שקד רצה בראשות 'הליכוד' היא מביאה הישג מרשים של 33 מנדטים, כאשר שאר המפלגות מקבלות כדלהלן, 'יש עתיד' 18, 'המחנה הציוני' 11, הרשימה המשותפת 11, 'הבית היהודי' 8, 'יהדות התורה' 8, 'כולנו' 7, 'מרצ' 7, ישראל ביתנו 6, מפלגתה של אורלי לוי 6 וש"ס 5 מנדטים.

יצוין עוד, כי שקד גם נבחרה לאישה המשפיעה ביותר בישראל, על פי דירוג מגזין 'פורבס' - זו השנה השנייה.

איילת שקד סקרים הליכוד ראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד