י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הישראלי היורד עובר מסע הצקות: שונא מהגרים

אשר שלום, ישראלי שירד לארה"ב, עובר מסע התנכלויות אגרסיבי במעצמה החזקה בעולם מצד מתנגדיו של הנשיא טראמפ - בטענה כי הוא שונא מהגרים - על אף היותו מהגר בעצמו

הישראלי היורד עובר מסע הצקות: שונא מהגרים
ממשיך לעורר תגובות סוערות. מתנגדי טראמפ מפגינים צילום: רויטרס

אשר שלום, ישראלי לשעבר שהיגר לפני 30 שנה לארה"ב, והבעלים של בבית קפה כשר במרכז העיר לוס אנג'לס, עובר התנכלויות על ידי "קבוצת אנטי-טראמפ" מקומית, שהובילה בין השאר לביטול חברותו בארגון עסקים מקומי, לאחר שהתברר כי הוא תומך בנשיא דונלד טראמפ, שרוצה לגרש את המהגרים הלא חוקיים מארה"ב.

למרבה האירוניה, שלום עצמו היגר לארה"ב באופן חוקי לפני 30 שנה ומעסיק כיום 65 מהגרים, כך מדווח האתר The Daily Wire.

שלום אשר, שבבעלותו בית הקפה היוקרתי Caffé & Lounge, עובר התנכלויות מקבוצת אנטי טראמפ שקוראת לחרם עליו, בפייסבוק הוא מושמץ בגלל תמיכתו בנשיא.

ב-12 ביולי, פורסמה בפייסבוק קריאה להחרים את בית הקפה, ומאז המקום עובר התנכלויות - מגרפיטי ועד פגיעה בציוד.

בתגובות לפוסט הקריאה לחרם, נכתבו איומים וקללות נגד המקום הכשר, ושם נטען כי הבעלים "רוצה את הכסף של המהגרים, אבל שונא אותם".

אחד הפוסטים שאותו שיתף הבעלים היהודי, ומאד הרגיז אותם, היה פוסט של טראמפ שבו נכתב, "אני רוצה שהדמוקרטים יילחמו קשה לאמריקנים, כפי שהם עושים למען הלא חוקיים".

בתגובה לחרם וההתנכלויות אמר הבעלים אשר שלום לאתר 'דיילי ווייאר': "לפני 30 שנה הגעתי לארץ הזאת, ואני מלא תודה על היותי חלק מהקהילה כאן מאז ועד היום. בתור מהגר בעצמי, אני תומך בלב שלם בהעסקת מהגרים. בית הקפה שלנו נותן 40% הנחה לכל גורמי אכיפת החוק, כיבוי אש, חיילים, משטרה ועוד ואנחנו נמשיך לשרת את כל מי שמגיע אלינו - עם כל הלב".

מסעדה כשרה דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד