י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאמצים בכל האמצעים

המאצ'ינג הגיע גם לסלונים; 36 שעות התרמה

חסידי סלונים מגדול ועד קטן, עושים בשעות הללו מאמצים כבירים לקיים רצון צדיק ולהגיע ליעד של 5 מיליון שקלים בתוך 36 שעות, זאת לרגל יום ההילולא הח"י של הרבי זצ"ל | גם ראש עיריית אלעד התגייס למשימה והתיישב בחפ"ק כאחד האדם

החפ"ק בישיבת סלונים
החפ"ק בישיבת סלונים צילום: ארכיון בחדרי

דריכות רבה שוררת היום (רביעי) בחסידות סלונים בשל יום ההתרמה המיוחד שנערך בחסידות. הקמפיין מבוצע בשיטת המאצ'ינג (הכפלה) כפי שרווח לאחרונה בקרב חצרות חסידיות רבות, כדוגמת בעלזא, ויז'ניץ, מודז'יץ ועוד.

הקמפיין המופיע תחת השם "מורשה להנחיל", נערך לרגל יום השנה ה- י"ח לפטירתו של האדמו"ר הנערץ בעל ה'נתיבות שלום' מסלונים זצ"ל והוא נועד למימון תנופת הבניה בישיבת סלונים – שהוקמה ע''י בעל ההילולא לאחר השואה.

בסלונים קבעו את היעד לחמשה מיליון שקלים אחרי ההכפלה. את ההכפלה יבצעו מספר נגידים מחו"ל שהתחייבו לכך. הקמפיין עלה למשך 36 שעות והוא צפוי להסתיים הלילה בשעה 00:00.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בני החסידות נקראו ע"י הנהלת הישיבה ובברכת האדמו"ר, ליצור קשר עם כמה שיותר מכרים מהציבור הכללי שהתוודעו במשך חייהם לאור הגדול הזורח מספריו של בעל ההילולא – "נתיבות שלום", על תורה עבודת ה' ומועדי השנה, על מנת להתרימם בסימן הכרת טובה לבעל ההילולא.

גורמים בחסידות מדגישים ל'בחדרי חרדים', כי בהוראתו של האדמו"ר, הקמפיין מתנהל אך ורק באמצעי רשת שמאושרים ע"י וועדות הרבנים ובסינון הקפדני ביותר, וכי אין שימוש כלל באופציות שאינן עומדות בקריטריונים אלו.

גם ראש העיר אלעד ישראל פרוש הצטרף לקמפיין ההתרמה "מורשה להנחיל" שעל ידי ישיבת 'בית אברהם' סלונים. הוא התיישב בחפ"ק ההתרמה באלעד והרים טלפונים במטרה לתת דחיפה לקמפיין. 

חסידות סלונים קמפיין התרמה התרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד