ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון >> תמיכת הליכוד באלקין - בסכנה

מכה נוספת לאלקין • הליכוד: לא נשנה את הרכב הרשימה העירונית

לאחר שביקש לפתוח את רשימת הליכוד בעיר מחדש ולהכניס בה את אנשיו, ועדת ההיגוי של הליכוד הודיעה היום כי היא מסרבת לקבל את בקשתו של השר זאב אלקין, וכי עליו לעמוד מאחורי רשימת הליכוד העירונית • אלקין ייאלץ עתה לשכנע את חברי הסניף לתמוך בבקשותיו

מכה נוספת לאלקין • הליכוד: לא נשנה את הרכב הרשימה העירונית
Hadas Parush/Flash90

מכה נוספת לאלקין בדרך לראשות העיר: לאחר שהשר והמועמד לראשות העיר זאב אלקין ביקש לפתוח את רשימת הליכוד בעיר מחדש ולהכניס אנשים חדשים משלו. ועדת ההיגוי מפרסמת היום (רביעי) את החלטתה הסופית כי לא תאפשר פריימריז מחודשים לרשימה.

בהחלטה שנחשפת כאן ב'בחדרי חרדים' לראשונה נכתב, "ועדת ההיגוי העליונה של התנועה, לאחר שבחנה את מכלול השיקולים הרלוונטיים שהוצגו בפניה, מחליטה בהתאם לחוק הליכוד, כי לא תתקיימנה בחירות מקדימות-פריימריז בירושלים לבחירת מועמד הליכוד לראשות לראשות העיר. הליכוד יגיש רשימת מועמדים אחת בבחירות למועצת העיר ירושלים ירושלים היא רשימת המועמדים שנבחרה על ידי מועצת סניף הליכוד בירושלים".

"הוועדה קיבלה את החלטתה לאחר ששקלה בכובד ראש את העמדות השונות בקרב חברי סניף הליכוד בירושלים. הוועדה ייחדה כמה דיונים לבחירות לעיריית ירושלים, שבמסגרתם הופיעו בפניה כמה חברי ליכוד מסניף ירושלים ביניהם וגם חברים שהביעו את רצונם להתמודד בבחירות המוקדמות לכהונת מועמד הליכוד לראשות העיר, במסגרת הליכוד או במסגרת עצמאית בלבד".

עוד נכתב כי, "בנסיבות הקיימות, עריכתן של בחירות מקדימות-פריימריז, של מועמד הליכוד לראשות העיר ירושלים על ידי כל חברי הליכוד ירושלים, תחטיא את מטרת ההליך שנועד לבחור מועמד בעל סיכויים להיבחר לראשות העיר". לכן, קובעת וועדת ההיגוי בהחלטה שחתומים עליה חיים ביבס יו"ר הוועדה וז'קי לוי חברי הוועדה כי, "קיומן של פריימריז בנסיבות אלה תוריד לטמיון משאבים רבים המצויים ממילא במחסור, ביניהם משאבים כספיים וארגוניים שהליכוד מעדיף להשקיען בבחירות למועצת העיר".

משמעות ההחלטה היא, שהשר אלקין יאבד את התמיכה התקציבית של הליכוד באם לא ישתף פעולה עם רשימת הליכוד למועצת העיר שכבר נקבעה ע"י פריימריז מוקדמים. אלקין ייאלץ עתה לשכנע את חברי הסניף לאחד את רשימת הליכוד עם רשימתו, ושיתמכו בו תקציבית לראשות העיר, או שהדבר יעלה לדיון נוסף בוועדת ההיגוי.

זאב אלקין מונציפלי 2108 ירושלים ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד