י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המתנגדים חוגגים

הטראמפים הוציאו 200 אלף דולר על חשבון משלם המיסים האמריקאי

דו"ח שפורסם אתמול, חושף הוצאות מפליגות של בני הנשיא טראמפ, ימים ספורים לאחר השבעתו, לצורכי עסקיו האישיים - המתנגדים כבר חוגגים וטוענים לניגוד עניינים

הטראמפים הוציאו 200 אלף דולר על חשבון משלם המיסים האמריקאי
שטרות אמריקאים צילום: PIXABAY

על חשבון משלם המיסים האמריקאי -200 אלף דולר שולמו על לינה, כרטיסי טיסה ואבטחה לנסיעה עסקית אחת, כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב. המוציאים הם הבנים של הנשיא, אריק ודונלד טראמפ ג'וניור אשר הגיעו לדובאי, זמן קצר לאחר השבעת אביהם לנשיא ארה"ב, כך נכתב במסמכים פדרליים שפורסמו אתמול (רביעי).

בניו של הנשיא נסעו לאיחוד האמירויות הערביות לפתיחת מועדון גולף עם המותג "טראמפ" בפברואר 2017. באותה תקופה פעילים פוליטיים חששו שהקשרים הללו עלולים להוות הזדמנות לפקידים ערביים להשפיע על המדיניות של טראמפ בתחומים שונים, מאחר והממשל בדובאי ישקיע כסף באימפריה העסקית של טראמפ.

דו"ח הוצאות של השירות החשאי בארה"ב חושפים את הסכום הגדול לנסיעה אחת בלבד, הפרסום הגיע באמצעות ארגונים לחופש מידע, שדרשו לראות את ההוצאות, ועל חשבון משלם המסים האמריקאי שילמה כ-125,000 דולר עבור טיסות, 75 אלף דולר על אירוח מלון ויותר מ-15 אלף דולר על הוצאות "שונות", כגון טלפונים סלולריים ונסיעות בתוך דובאי.

חודש אחר כך, טס אריק טראמפ לרפובליקה הדומיניקנית עבור הקמת אתר נופש, אז הוציא השירות החשאי למעלה מ-30 אלף דולר על כרטיסי טיסה, חדרי מלון ותחבורה.

מתנגדיו של טראמפ כבר חוגגים על הפרסום, ותוקפים את הנשיא על ההוצאות הגדולות, הם טוענים שהנשיא לא באמת עזב את עסקיו, הבנים שלו אכן מנהלים את העסק באופן רישמי, אך הנשיא עצמו מעורב בעסקים, וזה עלול להוביל לניגוד עניינים.

דונלד טראמפ אריק טראמפ הוצאות עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד