י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המולטי-מיליארדר היהודי:

"גם קולם של מכחישי השואה צריך להישמע"

אחד האישים העשירים ביותר בעולם, הנמנה גם על בני העם היהודי, עורר סערה כאשר הכריז בראיון תקשורתי כי: "גם קולם של מכחישי השואה צריך להישמע"

"גם קולם של מכחישי השואה צריך להישמע"
פייסבוק

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, עורר סערה רבתי אתמול כאשר אמר בראיון כי: "גם קולם של מכחישי שואה צריך להשמע", כשהוא מבהיר כי בהתאם לכך לא תחסום הרשת החברתית שהקים חשבונות של מכחישי שואה או חשבונות שבהם יש תיאוריות קונספירציה אנטישמיות.

צוקרברג, בעצמו יהודי מתבולל הנשוי לגויה אמר, כי: "ישנם אנשים שמקבלים מידע בצורה לא נכונה, ואנחנו לא נחסום אותם".

תאוריות קונספירציה רבות צצות בפייסבוק, חדשות לבקרים. כך למשל, טוענות חלק מהן, כי כמה ממקרי הטבח בבתי ספר בארה"ב, שבהם נהרגו עשרות תלמידים, כלל לא התרחשו.

מספר תאוריות קונספירציה נוספות מתיימרות לטעון שישראל וארה"ב הן העומדות מאחורי ההתקפה במגדלי התאומים, בה נהרגו 3,000 בני אדם, לטענת המפיצים, ישראל וארה"ב חיפשו סיבה לצאת למלחמה נגד המוסלמים.

צוקרברג הוסיף כי הוא לא מסיר מהרשת כתבות תקשורתיות המהוות חדשות מזויפות, כשהוא מבהיר: "אנחנו מסירים רק אם הדברים הללו הם הסתה לפגיעה פיזית".

לאחר שדבריו הכעיסו ניצולי שואה, צוקרברג הבהיר את דבריו לגבי הכחשת השואה, ואמר "אני לא מתכוון להגן על מכחישי שואה, אני רואה את הכחשת השואה כדבר מצער מאד, אבל אני לא חוסם אנשים שכותבים דברים לא נכונים, אנחנו צריכים להתמודד עם אנשים כאלה, ולא לחסום אותם"

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד