ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עקבו אחר החיילים מהרכבת, פרצו לבית וגנבו הנשק

חוליה החשודה כי גנבה בשיטתיות כלי נשק מחיילים, באמצעות מעקב מוקדם ואז פריצה לבתים, נעצרה על ידי המשטרה בתום חקירה שארכה חודשים

עקבו אחר החיילים מהרכבת, פרצו לבית וגנבו הנשק
חטיפת נשק צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה, שנמשכה מזה מספר חודשים, עצרה המשטרה חמישה תושבי כפר קרע בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לגניבת כלי נשק מחיילים בעת שהותם בחופשה.

מדובר בחקירה שנפתחה לאחר ניתוח מקצועי של מאפייני התפרצויות באזור בנימינה ופרדס חנה, שהעלה כי מדובר במאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגניבת כלי הנשק, ככל הנראה על פי איתור מוקדם.

בתוך כך, חקירה מואצת אישרה את החשדות האמורים כי מדובר בחוליה, שעל פי החשד מאתרת את הקרבנות בתחנת הרכבת של בנימינה והסביבה - על פי רוב בימי חמישי, עם שובם של החיילים הביתה מבסיסם לחופשת סוף שבוע. החשודים ניהלו מעקב אחר חיילים שברשותם נשק, ולאחר מכן פרצו לבתיהם וגנבו את כלי הנשק באופן ממוקד.

בלשי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל הפעילו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לשם חשיפת החשודים, ועקבו אחר פעילותם - עד לשלב המעצר, שבוצע בזמן אמת. החשוד הראשון נעצר בעת שפרץ לבית חייל, כשהנשק הגנוב נמצא ברשותו. שאר החשודים נעצרו השבוע, בהתאם להתפתחות החקירה.

מעצרם של כלל החשודים בתיק הוארך בבית המשפט שלום עכו והחקירה נמשכת. חיילים ואזרחים בעלי נשק ברישיון, נדרשים לשמור על כלי הנשק ולאחסנם בהתאם להוראות החוק על מנת למנוע את האפשרות של גניבתם והגעתם לידיים שאינן חוקיות ובטוחות. 

גניבת נשק כפר קרע חוליית גנבים תחנת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד