ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סוער בבית שמש

אבוטבול חטף מכה מ'דגל' ו'שלומי אמונים'

כשברקע המו"מ המוניציפלי עם משה אבוטבול ממשיך לקרטע, נציגי 'שלומי אמונים' ו'דגל התורה' נטשו את ההצבעה על ההקצאות למוסדות בעלזא וגור • התירוץ הרשמי: "מיהרנו לדיון חשוב אחר שנקבע מבעוד מועד" • ברקע: מפגש בכירי 'דגל' השבוע בכנסת • כל הפרטים על הסערה

אבוטבול חטף מכה מ'דגל' ו'שלומי אמונים'
Yonatan Sindel/Flash90

סוער בבית שמש: בצל המו"מ המוניציפלי הרדום בין סיעות 'דגל' ו'שלומי אמונים' לראש העיר משה אבוטבול, השותפים לקואליציה הפילו הערב (חמישי) לראש העיר סדרת הקצאות של מוסדות גור ובעלזא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב עלתה להצבעה סופית בבית שמש, שורת הקצאות למוסדות 'גור' ו'בעלזא' בעיר, וכמחאה על אופן חלוקת ההקצאות, נטשו חברי הקואליציה את דיון המליאה והפילו את ההקצאות.

יצוין, כי הדיון היה לכתחילה בהרכב חסר מאחר ונציגי 'הליכוד' ו'אגודת ישראל' נעדרו מישיבת המועצה, מה שהביא לכך שההצבעות עמדו על כתפיהן של סיעות 'דגל' ו'שלומי אמונים' שכאמור ניצלו את המומנטום לפגוע בראש העיר.

בעקבות כך ארבע הקצאות שיועדו למוסדות 'גור' ו'בעלזא' הוסרו מסדר היום, וכלל לא ברור האם הן יעלו להצבעה לפני מערכת הבחירות המקומיות, בעוד כמאה ימים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחדים מחברי סיעת 'דגל התורה' נימקו לראש העיר אבוטבול כי הם נעדרו מההצבעה מאחר ומיהרו "לדיון חשוב" שנקבע מבעוד מועד.

וברקע הדברים, עומד המו"מ הכושל בין סיעות 'דגל' ו'שלומי אמונים' עם ראש העיר אבוטבול, שכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', עלה השבוע על שולחנם של חברי הכנסת ב'דגל התורה' בפגישתם בכנסת עם נציגי התנועה המקומיים.

בית שמש דגל התורה הקצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד