י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המקרה שזיעזע את אלעד

הבחור הותקף? הסיפור לא היה ולא נברא

שעות לאחר שהתפרסם מקרה התקיפה בעיר אלעד, לפיו, כביכול נערי שוליים היכו בחור חסידי וגזזו את פאותיו, עלה מחקירת המשטרה כי המקרה כלל לא התרחש וכי הבחור בדה את הסיפור ככה"נ כדי לכסות על הסיבה האמיתית בגינה פיאותיו גזוזות

הבחור הותקף? הסיפור לא היה ולא נברא
צללית צילום: unsplash

לאחר הזעזוע והחרדה ממקרה תקיפתו של בחור חסידי בן 13 בליל שישי בעיר אלעד, מחקירת המשטרה עולה כי הבחור בדה את הסיפור, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

כזכור, בשישי דווח ב'בחדרי חרדים', אודות מקרה מזעזע שמזכיר ימים אפלים שאירע בלילה שבין חמישי לשישי בעיר החרדית אלעד. לפי טענתו של בחור חסידי בן 13 תושב העיר, הוא הותקף על ידי נערי שוליים שהתעללו בו בצורה אכזרית.

על פי תיאורו, הם ניסו לגזוז לו את הפיאות, וכשהוא התנגד, הם היכו אותו ותפסו אותו בכוח, בסופו של דבר, אחד הנערים גזז לו את הפיאות עם אולר/מספריים, כשנער אחר קורע לו את החליפה.

אביו של הבחור אף שוחח עם 'בחדרי חרדים' ואמר כי "הילד לא מוכן לצאת מהבית, הוא בהלם ומאד מבולבל, גזרו לו את הפיאות, פאה אחת יותר מהשנייה, אנחנו לא מעכלים דבר כזה".

בנוגע לטיפול מול הרשויות אמר אביו של הנער ל'בחדרי', "הטלפון הראשון שעשיתי היה לראש העיר ישראל פרוש, הוא הזעיק את כל מי שרק יכל, ויחד עם המשטרה הם מנסים להגיע לנערים שהתעללו בילד שלי, וגזרו לו את הפיאות".

אחד הדברים הכי חמורים מבחינת האירוע אמר האב הוא ש"הנערים אמרו לבן שלי כי הם בחרו דווקא בפארק הזה, כי אין שם מצלמות, וככה הם לא מפחדים שיתפסו אותם".

חבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס הגיב על המקרה המזעזע, ואמר ל'בחדרי חרדים', "המשטרה מטפלת בכל חומרת הדין במקרה, אני מקווה שאכן יטפלו בענין כראוי וימצו את התהליך עם הפוגעים שיהיו מאחורי סורג ובריח, מספר רבנים פנו לקיים על כך עצרת תפילה וזעקה".

כאמור, סמוך לכניסת השבת עלה מחקירת המשטרה, כי הבחור בדה את הסיפור מליבו, ככל הנראה כדי לכסות על הסיבה האמיתית, בגללה פיאותיו נגזזו. 

בחור ישיבה תקיפה אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד