ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ניסיון להדיח את המכהן

הח"כ חושף: "אריה דרעי הציע לי להתמודד"

"דרעי הציע לי להתמודד לראשות העיר חיפה וסירבתי", כך אומר היום הח"כ הדומיננטי מ'המחנה הציוני'. בש"ס לא מכחישים  

הח"כ חושף: "אריה דרעי הציע לי להתמודד"
יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות לראשות העיר חיפה, שנראות כי כבר הוכרעו מבעוד מעוד מביאות הערב (מוצאי שבת) לגילוי חדש, כי גם בש"ס פועלים להביא מועמד אחר שינצח את ראש העיר המכהן יונה יהב.

במהלך מפגש 'שבתרבות' שהתקיים במהלך השבת, חשף יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל מ'המחנה הציוני', כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הציע לו להתמודד לראשות העיר חיפה מול המועמד המוביל - יונה יהב.

לדבריו, "אריה דרעי פנה אלי והציע לי לרוץ לראשות עיריית חיפה. הוא אמר שהשיג למועמדות שלי תמיכה פוליטית רחבה. החלטתי לסרב".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההצעה הגיעה לפני כחודש, בשיחת טלפון מפתיעה שקיים דרעי עם יו"ר וועדת הכלכלה בו הציע לו להתמודד, לאחר שקיים שיחה מקדימה עם יו"ר וועדת הכספים גפני.

נציין, בכמה הזדמנויות הצהיר יו"ר וועדת הכספים חה"כ משה גפני כי הוא יעשה הכל שיונה יהב לא ימשיך לקדנציה נוספת בראשות עיריית חיפה, אלא שנראה כי החרדים לא מצאו מועמד מוסכם וחזק מספיק שמסוגל להדיח את ראש העיר המכהן.

כבל, משמש כיום כיו"ר וועדת הכלכלה מטעם סיעת 'המחנה הציוני' ובמהלך שנות כהונתו בכנסת, הוא מחזיק בקשרים אדוקים עם חברי הכנסת החרדים, כבל שסירב להצעה נותר לגור בראש העין וימשיך לפעול בכנסת.

אריה דרעי איתן כבל חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד