י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשיא המתיחות

כץ וליברמן התעמתו: "מה עם ההבטחה"

בשיא המתיחות ששררה בסופ"ש שעבר בדרום הארץ, התקוטטו שרי התחבורה והביטחון בעיצומה של ישיבת הקבינט והטיחו זה בזה עקיצות. אחד השרים שנכח בדיון תיאר ואמר כי "השיח ביניהם היה קולני מאוד - ומביך ביותר". בין השניים שוררת איבה על רקע מחלוקת בנושא מסוים

  • ב' אלול התשע"ח
כץ וליברמן התעמתו: "מה עם ההבטחה"
ליברמן וכץ לצד נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות לא נעים ולא מכבד התפתח בשבוע שעבר בין שר התחבורה והמודיעין ח"כ ישראל כץ מ'הליכוד' לבין שר הביטחון אביגדור ליברמן, במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, כך פורסם אמש (ראשון) לראשונה ב'כאן 11'.

על פי דיווחה של הכתבת המדינית גילי כהן, שני השרים הבכירים בממשלה, החליפו עקיצות בעיצומה של הישיבה המתוחה ביום חמישי האחרון, כשברקע המתיחות הביטחונית בדרום הארץ הולכת וגואה.

"מה עם ההבטחה שלך לחסל את הנייה בתוך 48 שעות", צעק השר ישראל כץ לעבר ליברמן, שהבהיר בעבר כי יחסל את ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה בתוך יומיים אם יכהן כשר הביטחון.

ליברמן לא נשאר חייב וענה: "תגיד לי, מה אתה תרמת בדיוק?". מקור שנכח בדיון אמר ל'כאן11' כי "השיח ביניהם היה קולני מאוד - ומביך ביותר".

בין השניים זורם דם רע זה זמן מה. בין היתר, המתיחות ביניהם מגיעה על רקע תכנית האי מול חופי עזה שמבקש ישראל כץ לקדם - בניגוד לעמדת שר הביטחון ליברמן.

מלשכת שר הביטחון נמסר ל'כאן11' כי הם אינם מתייחסים לדיוני הקבינט. מלשכת השר כץ טרם נמסרה תגובה.

מי שכן התייחסה, היא חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', שכתבה הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר שלה, "לאותם המבקרים הנחרצים, ברצוני להזכיר כי את ההחלטות הכבדות בנושאי הביטחון מקבלים חברי הקבינט והעומד בראשם, מר בנימין נתניהו. שר הביטחון מביע את עמדתו המקצועית,אך הקבינט הוא זה שקובע. אזכיר גם כי הקבינט הביטחוני מורכב מ-5 שרי מפלגת ליכוד, 2 מהבית יהודי, חבר מש"ס ואחד מישראל ביתנו".

אביגדור ליברמן ישראל כץ ישיבת קבינט עימות מתיחות ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד