י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הרבי הגיע לצפות

החסידים בהלם: כך יחתנו בסאטמר בזול

הרבי מהר"א מסאטמר ממשיך לעודד את חסידיו לחתן בזול, והעסקנים הציגו תערוכת ענק של ביגוד ומוצרים וכל צרכי החתונה ב-30 אלף דולר בלבד, על מנת שניתן יהיה לעמוד בתקנות החדשות בחסידות

הרבי מסאטמר מביט בתערוכה
הרבי מסאטמר מביט בתערוכה צילום: SOS_IMAGES

חתונה בסאטמר ב-30 אלף דולר בלבד? לאחר שורת התקנות שהנחיל האדמו"ר מהר"א מסאטמר לחסידיו, בימים אלו עמלים עסקני החסידות על הפרטים האחרונים, לפני הצגת רשימת התקנות החדשות.

על פי התקנות החדשות, הסכום המקסימלי שיוכלו חסידי סאטמר להוציא בשמחת נישואי הצאצאים יעמוד על 30 אלף דולר - כולל הכול - מתשלום השדכן ועד שבע הברכות אחרון.

כפי שכבר דווח בעבר ב'בחדרי', תוקם בחסידות קרן בשם 'לב אהרן', שתעניק הלוואה על הסכום המותר להוצאה בחתונה - תמורת תשלומים של 100 דולרים בלבד מדי חודש.

בימים האחרונים נערך דינר לטובת קופת הצדקה של האדמו"ר מסאטמר, קופת 'אבני חסד' בעיר קרית יואל, המסייעת להורים בימי השמחה, והעסקנים החליטו להקים באולם פרויקט מיוחד, שיציג את כל ההוצאות לחתונה והמחירים שישלמו תמורת המוצרים לפי התקנון החדש.

העסקנים הקימו באולם 13 דוכנים, חלקם מצד החתן וחלקם מצד הכלה, והמוצרים שההורים קונים יחד עבור הזוג הצעיר.

החסידים נהרו לראות כיצד אפשר לחתן ב-30 אלף דולר, בצורה מכובדת ויפה. גם האדמו"ר מסאטמר הגיע למקום על מנת לראות את עבודת העסקנים והשתתף בדינר השנתי.

למחרת הגיעו גם נשות הקהילה ובנות הסמינר, לראות במו עיניהם איך אפשר להתחתן מבלי להיכנס לחובות.

סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד