י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביהמ"ש האריך מעצר

הבכיר ברבנות נחשד: קיצר הליכי כשרות

בכיר ברבנות הראשית לישראל שנעצר הבוקר, חשוד כי בתמורה לתשלומים מיבואנים ואחרים קיצר את הליכי הכשרות ואישור היבוא של מוצרים לישראל. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים

הבכיר ברבנות נחשד: קיצר הליכי כשרות
דוברות המשטרה

השופטת רבקה גלט מבית משפט השלום בראשון לציון האריכה בארבעה ימים את מעצרו של בכיר ברבנות הראשית לישראל, החשוד כי תמורת שוחד - קיצר את ההליכים של ייבוא מוצרים כשרים מחו"ל.

יחד עם הבכיר ברבנות, נעצרו ארבעה יבואנים ועוכבו גם שמונה נוספים בהם גם ספקים, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל יחד עם משרד חקירות מכס ומע"מ תל אביב ויחידת יהלום ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון, ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

החשד כלפי הבכיר במערך הייבוא מחו"ל לישראל, הוא כי דרש סכומי כסף מיבואנים, ובתמורה לתשלום קיצר את הליכי הטיפול והכשרות. לא מדובר בייבוא בשר, אלא מוצרים אחרים כגון אלכוהול, שימורים, ממתקים ועוד.

חשודים נוספים שנעצרו במסגרת החקירה הבוקר, הובא אף הם לבית משפט השלום בראשון לציון והדיונים בעניינם נמשך. מעצרו של אחד מהם הוארך עד ליום ראשון.

מהרבנות הראשית נמסר הבוקר כי "העניין מצוי בחקירת משטרה. מדובר בעובד מסור ומקצועי, הרבנות סומכת על רשויות החוק ומקווה שיסיימו את החקירה בהקדם האפשרי ומייחלת לחפותו המלאה של העובד".

רבנות ראשית הכשר חשד הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד