י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האיראנים זייפו חשבון לעיתונאית החרדית

העיתונאית החרדית, סיוון רהב מאיר, פופולארית מאוד ברשתות החברתיות בישראל ונראה כי גם האיראנים הבחינו בכך והחליטו להשתמש בתמונתה עבור חשבון מזויף עם קישורים לאתר שסופר את הימים לסופה של מדינת ישראל

האיראנים זייפו חשבון לעיתונאית החרדית
אילוסטרציה צילום: pixabay

פופולארית גם באיראן: אשת התקשורת החרדית, סיוון רהב מאיר, היא אחת מהנשים מהנשים המוכרות ביותר ברשתות החברתיות כשמיליוני עוקבים בישראל מקבלים מדי יום את הסטטוסים או הפוסטים שלה בפייסבוק, טוויטר או ווצאפ.

אמש פורסם ב'הארץ' כי גם גורמים איראניים הבחינו בפופולריות הגואה של רהב מאיר והחליטו לנצל זאת לצורכי תעמולה. חשבון פייסבוק שנפתח ובו מתנוססת תמונתה של הכתבת והמנחה המוכרת, מטעה את הקוראים לחשוב כי אכן היא זו שעומדת מאחוריו. בדף הפייסבוק מופיעים גם סטטוסים פוליטיים ואפילו זמני כניסת ויציאת השבת להגברת האמינות.

מאיר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אך כאמור, אין מדובר בחשבון שמשויך בדרך כלשהי לכתבת. הקישורים היחידים שמופיעים בחשבון הם קישורים לאתר בשם countdown2040.com שממחזר דיווחים חדשותיים מאתרים שונים בשפות עברית, אנגלית וערבית.

בבירור שערך כתב 'הארץ' עולה כי מטרתו של האתר היא בעצם לספור את הימים עד לסופה של ישראל, או כפי שרומז שמו, עד 2040 לא תהיה ישראל, כך לפי האתר.

סיוון רהב מאיר איראן פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד