י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ביטן חושף:

השר הבכיר מ'כולנו' יערוק למפלגת 'הליכוד'

השר יואב גלנט, מי שהקים את מפלגת 'כולנו' יחד עם שר האוצר כחלון, יעזוב את מפלגת האם לטובת 'הליכוד' • כך ע"פ דברים שאמר ח"כ דוד ביטן בראיון לערוץ 20

השר הבכיר מ'כולנו' יערוק למפלגת 'הליכוד'
יואב גלנט צילום: פלאש 90

לא מרוצה? לאחר שהקים יחד עם השר משה כחלון את מפלגת 'כולנו', ולאחר אין ספור דיווחים כי השר יואב גלנט צפוי לעזוב את מפלגת 'כולנו' בבחירות הקרובות, ח"כ דוד ביטן עושה סוף לשמועות.

בראיון שהעניק הערב (שלישי) לערוץ 20 אמר יו"ר הקואליציה לשעבר, חה"כ דוד ביטן, כי השר יואב גלנט יהיה בשורות 'הליכוד' בקדנציה הקרובה וכי הוא יעזוב את מפלגת 'כולנו' בראשות כחלון.

גלנט, שהגיע מעמדה בכירה בצה"ל, משמש כשר הבינוי והשיכון. לאורך הקדנציה האחרונה עלו מידי כמה שבועות דיווחים כי גלנט יעזוב את 'כולנו' וכן פורסמו תיעודים של גלנט עם פעילי 'הליכוד' המרכזיים, כאשר בין היתר הוא נצפה גם באירועים פוליטיים.

בנוסף, הערב דווח בערוץ 10 כי הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ פועל בימים אלו להקים מפלגה חדשה שיעמוד בראשותה, בכך הוא שם קץ להערכות שיצטרף למפלגות שונות - מ'הליכוד' ועד ה'מחנה הציוני'.

ע"פ הדיווח של העיתונאי אור הלר, גנץ פנה לראש השב"כ לשעבר יורם כהן בבקשה שיצטרף אליו למפלגה אותה הוא מתכוון להקים. כהן סירב להצעה בטענה כי הוא אינו איש פוליטי וכי אין בכוונתו לדרוך בביצה הפוליטית.

כאמור, שמו של גנץ עולה בימים אלו כמועמד פוטנציאלי להצטרפות למפלגת 'העבודה' ומפלגת 'יש עתיד'. בתקופה הקרובה יסיים גנץ את תקופת הצינון שאחרי פרישתו מצה"ל, וייתכן שכבר בתקופה הקרובה הוא יודיע על עתידו הציבורי.

יואב גלנט הליכוד המחנה הציוני יש עתיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד