י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פרס למחבלים"

השר נפתלי בנט נגד מחוות ליברמן ל'חמאס'

על רקע יוזמת הרגיעה בין ישראל ל'חמאס' - עימות חריף בין שר החינוך וחבר הקבינט נפתלי בנט לשר הביטחון אביגדור ליברמן • בנט: "לאחר 130 ימי טרור אש ורקטות, אסור לנו לתת פרס למחבלים ללא שהשיבו לנו את שבויינו ואת חללינו" • ליברמן: "ססמאות ריקות מתוכן"

השר נפתלי בנט נגד מחוות ליברמן ל'חמאס'
בנט ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות הדיווחים על יוזמה של רגיעה בין ישראל לחמאס, שר החינוך וחבר הקבינט נפתלי בנט הודיע הערב (שלישי) כי מפלגת 'הבית היהודי' תתנגד להסכם של "שקט זמני" מאחר והדבר יאפשר לארגון הטרור 'חמאס' להתחמש מחדש ולהתעצם לקראת הסבב הבא.

בנט הסביר הערב כי "ה'שקט' הזה יעניק לחמאס חסינות מוחלטת כדי להצטייד מחדש ברבבות רקטות שיאיימו על כל חלקי הארץ, ויאפשר להם לפתוח במלחמה נגד ישראל בזמן ובתנאים שנוחים לו". בנט הוסיף כי "הדבר יוביל, בסופו של דבר, לפתיחת שתי חזיתות מסוכנות, צפונית ודרומית, במועד שיקבע האויב ועל פי תנאיו".

עוד הוסיף בנט וציין, כי "לאחר 130 ימי טרור אש ורקטות, אסור לנו לתת פרס למחבלים ללא שהשיבו לנו את שבויינו ואת חללינו. המחבלים ילמדו שהטרור משתלם וכוח ההתרעה של ישראל ייפגע".

במקביל, ב'בית היהודי' הבהירו כי התנגדות ליוזמת "השקט המדומה" אין פירושה יציאה למבצע לכיבוש עזה: "ישנה אלטרנטיבה שאינה כרוכה בכניסה קרקעית לעזה, אליה אנו מתנגדים", מסר בנט והוסיף: "יזמנו תכנית למיגור הטרור העזתי, ללא הכנסת כוחות קרקעיים לעזה, ותוך גביית מחיר מכריע מחמאס. הנחנו את התכנית על השולחן בפורומים הביטחוניים הרלוונטיים, בשלב זה היא טרם התקבלה אך אנו נמשיך לקדמה".

תגובת מפלגת 'ישראל ביתנו' על הצהרות בנט לתקשורת: "כהרגלו השר בנט רץ לתקשורת עם ססמאות ריקות מתוכן, שהן לא יותר מפוליטיקה קטנה על גבם של צה"ל ומערכת הביטחון. עדיף שיתעסק באלימות הגואה בבתי הספר".

בנט ליברמן קבינט הבית היהודי ישראל ביתנו חמאס הסכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד