י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זאב בודד

מהגר מסודן הסתובב כל הלילה וחיפש לדרוס

שוב בעיית המהגרים צפה ועולה ביממה האחרונה, לאחר שנודע כי מי שביצע את פיגוע הדריסה אתמול סמוך לפרלמנט הבריטי, הוא מהגר שפעל לבדו ולא מטעם ארגון טרור כלשהו. הוא שומר על שתיקה מאז מעצרו

מהגר מסודן הסתובב כל הלילה וחיפש לדרוס
שוטרים בלונדון, אילוסטרציה צילום: רויטרס

פרטים חדשים שפורסמו ב'דיילי מייל' הבריטי לגבי פיגוע הדריסה אתמול בלונדון, שופכים אור על הפיגוע שגרם לפציעתם של 15 בני אדם, מהם שניים באורח קשה.

מהגר סודני שהיה מוכר למשטרה, הוא זה שעומד מאחורי פיגוע הדריסה מחוץ לבניין הפרלמנט בלונדון, סאלח קאטר בן ה-29 שנעצר מיד לאחר הדריסה ואינו משתף פעולה בשלב זה עם המשטרה, דהר במהירות של 80 קמ"ש עם המכונית לתוך קבוצת הולכי רגל ורוכבי אופניים מחוץ לפרלמנט.

על פי הדיווח, הוא הסתובב במשך ליל שלישי ברחבי לונדון כדי לחפש מקומות שמתאימים לביצוע הדריסה. בשעה 7.37 בבוקר (שעון מקומי) הוא מצא את היעד וביצע את הפיגוע.

שני שוטרים שעמדו קרוב לכביש הספיקו לקפוץ לצד ולא נפגעו, הסודני דהר לכיוון המחסום מחוץ לפרלמנט ודרס ופצע 15 בני אדם.

על אף שפגע לפחות ב -15 בני אדם בשעות העומס, אף אחד מהם לא נהרג, אולם שניים מן הנפגעים מאושפזים במצב קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייהם.

מיד לאחר הדריסה נשלף הנהג מן הרכב ונאזק, הוא היה לבוש בחולצה לבנה, במכנסי ג'ינס ובז'קט שחור, במכוניתו לא נמצאו כלי נשק.

על פי חקירה ראשונית, הדורס הוא "זאב בודד", ולא קשור לארגון טרור כלשהו, הוא לא התנגד למעצר ולא דיבר מילה אחת לאורך כל המעצר.

נשיא ארצות הברית דונלד ג'יי טראמפ הגיב לאירוע הדריסה בלונדון, זמן קצר לאחר התרחשותו וכתב, "מתקפת טרור נוספת בלונדון. החיות האלה משוגעות וצריך להתמודד איתן דרך קשיחות וכוח".

מהגר פיגוע דריסה לונדון טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד