י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בפתח תקווה יוצאים לגייס קולות

"קהילתנו ניצבת בפני מערכה מכרעת"

סיעת 'יהדות התורה' בפתח תקווה יוצאת בימים אלו למבצע גיוס קולות: "קהילתנו ניצבת בפני מערכה חשובה ומכרעת" • 'בחדרי' עם הפרטים

"קהילתנו ניצבת בפני מערכה מכרעת"
פלאש 90

בסיעת 'יהדות התורה' בפתח תקווה יוצאים בימים אלו למבצע גיוס קולות במטרה להגדיל את כוחה של הסיעה בת שני המושבים לקראת הבחירות הקרובות.

בסניף יוזמים לראשונה מעבר קולות של עשרות תושבים חרדים שעדיין לא ביצעו העברה רשמית במשרד הפנים ופונים אליהם לבצע את השינוי הפורמלי בדחיפות.

במודעה שפורסמה על ידי הסיעה המקומית נכתב: "אין זה סוד שבעוד פחות מחודשיים ניצבת קהילתנו בפני מערכה חשובה ומכרעת. ב"ה מתברכת עירנו בעוד ועוד תושבים חדשים הקובעים בה את מושבם. לא חסרות סיבות לכך... בחודשים הקרובים נידרש, ב'סיעתא דשמיא' ובשילוב כוחות - לתרגם את הריבוי המבורך הזה לכוח של עשייה והשפעה".

עוד נכתב בהודעה כי "כמתחייב בחוק, שינוי כתובת המקנה זכות הצבעה כתושב המקום, אפשרי אך ורק עד ראש השנה הבעל"ט. אם ידוע לכם על חברים, קרובי משפחה או תושבים חדשים שטרם עדכנו את כתובתם כתושבי העיר, אנא ידעו אותם בנחיצות על מעבר הכתובת בהקדם".

המכתב שהוציאה הסיעה

כאמור, לסיעת 'יהדות התורה' בפתח תקווה שני נציגים בעירייה - אליהו ברוכי - המשמש כנציג 'דגל התורה', וישראל פרידמן - המשמש כנציג 'אגודת ישראל'. כאשר במקביל משמש מנחם שוורץ כנציג מקצועי בעיר מטעם 'דגל התורה'.

יצוין כי בעיר התרבו בחודשים האחרונים קהילות חדשות בהם קהילת 'יוצאי חברון' ו'בית חדש' שהוקם על שמו מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

ב'יהדות התורה' טרם התקבלה ההחלטה במי מהמועמדים לתמוך לראשות העיר.

 

יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד