ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אויב החרדים בצרות >

הצ'ק שמסבך את ראש עיריית ערד

ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו, מסתבך • בשבת האחרונה דווח כי ראשי מטהו הגישו תלונה למשטרה לאחר שלטענתם העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו ולאנשי 'ישראל ביתנו' • בן חמו: "לא נראה לכם מוזר העיתוי, חודשיים לפני הבחירות?" • כל הפרטים

הצ'ק שמסבך את ראש עיריית ערד
ניסן בן חמו ראש העיר ערד צילום: פלאש 90

ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו, מסתבך - לאחר שבשבת האחרונה דווח בחדשות עשר כי ראשי מטהו הגישו תלונה למשטרה בה הם טוענים כי בן חמו העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו ולאנשי 'ישראל ביתנו'.

על פי הדיווח, בן חמו העביר צ'ק על סך 10,000 ש"ח לדאוד גודובסקי, מי שהיה מנכ"ל מפלגת 'ישראל ביתנו', הורשע בקבלת שוחד ונשפט לשבע שנות מאסר.

הסכום שנטען כי הועבר היה על עבודה ביום הבחירות, וזאת למרות שעובדי המטה טענו כי לא ראו את גודובסקי בעבודת המטה. בשיחה עם חדשות עשר אמר ראש העיר בן חמו כי הוא לא פגש במערכת הבחירות את גודובסקי וכי לא ישב איתו ולו פעם אחת.

אלא, שבתגובה אחרת שהעביר בן חמו הוא טען כי במסגרת הבחירות לראשות העיר, עבדו במטה הרוסי כ-200 פעילים. זאת על פי ההסכמים הקואליציוניים. כחלק מהמטה, טען, גודובסקי שימש כיועץ אסטרטגי.

אניטה רוזנבאום, מי שימשה כיו"ר מטה הבחירות של בן חמו, אמרה בשיחה עם חדשות עשר: "לא ראיתי את גודובסקי מעולם. לא שידוע לנו שהוא עבד או התנדב. תמוה מאוד הצ'ק שהוא קיבל. היה בן אדם מטעם 'ישראל ביתנו' שאסף את הצ'קים עבור האנשים שלו, של אנשי 'ישראל ביתנו' שהצטרפו לניסן בן חמו".

עוד היא אמרה: "הוא גם לקח את הצ'ק של גודובסקי. האנשים שדיברנו עליהם, כולם קיבלו מעל 10,000 שקלים עבור עבודה ביום הבחירות. כל האנשים האלה לא עבדו ביום הבחירות ומי שעבד - קיבל צ'ק נוסף על הסכום המדויק של שעות העבודה שהוא עבד".

רוזנבאום הוסיפה: "פניתי לבכירים, פניתי ליאיר לפיד, פניתי למאיר כהן, פניתי לבועז טופורובסקי. שלחתי להם מייל, דיברתי איתם בטלפון ואמרתי להם שיש לי מידע מפליל שאני חושבת שחשוב שנשב עליו. אמרו לי שיחזרו אליי ביום ראשון, לא אמרו לי באיזה יום ראשון, באיזו שנה. זה היה לפני חצי שנה".

עורך דינו של גודובסקי מסר בתגובה כי גודובסקי שימש יועץ לעיתונות בשפה הרוסית וקיבל תשלום כחוק.

מטעם "ישראל ביתנו" נמסר בתגובה: "גודובסקי לא היה עובד מפלגה במהלך הבחירות בערד. אין לנו מידע על עיסוקם והשקפתם של אנשים פרטיים, לרבות קרובי משפחה של עובדי המפלגה". 

בן חמו הגיב לפרסום: "טרום הבחירות וביום הבחירות הועסקו למעלה מ-250 עובדים בשני מטות עיקריים: מטה דוברי עברית ומטה דוברי רוסית. מטה דוברי הרוסית נוהל על ידי אנשי ישראל ביתנו, שאתם חתמתי על הסכם קואליציוני ושתמכו בי לראשות העיר".

בן חמו הוסיף: "לא נראה לכם מוזר העיתוי, חודשיים לפני הבחירות? לא נראה לכם שאייטם חסר משמעות מגיע לחדשות ערוץ עשר?".

"בכדי לבצע מהפך בבחירות, חברו מפלגות השלטון הליכוד, כולנו וחסידי גור וכעת גם התקשורת מגויסת", כך לדבריו. "המשמעות האמתית היא, שאני באמת תקוע למישהו כמו עצם בגרון, ראש עיר צעיר שחושב אחרת ובועט במוסכמות השלטוניות בכל פרמטר".

ניסן בן חמו ערד ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד