ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שוב בנט נגד ליברמן:

"אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס"

שר החינוך בנט ממשיך לתקוף את ההסדרה המתגבשת בין ישראל ל'חמאס': "מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס" • בנט ערך השוואה בין השיטה של המאפיה האיטלקית לשיטה בה נוקט ארגון הטרור 'חמאס'

"אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס"
השר נפתלי בנט

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, מוסיף לתקוף אתת התנהלותו הביטחונית של שר הביטחון בעקבות ההסדרה ההולכת ומתגבשת בין ה'חמאס' לישראל - הקלה על תושבי עזה בתמורה לרגיעה מצד ה'חמאס'.

במהלך טקס חנוכת בית הספר לרפואה באריאל, בו נכחו בין היתר נשיא המדינה, סגן שר הבריאות ליצמן ובכירים נוספים, התייחס בנט למצב הביטחוני.

״לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארה״ב" אמר בנט, והוסיף: "במאפיה פיתחו שיטה: מתלבשים על בית עסק, מתחילים לחבל בעסק, לשרוף אותו, לאיים על עובדיו, ואז מגיעים ומציעים לבעל העסק ״הגנה״ תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן״.

לדבריו: ״זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות כרגע לישראל - במשך 140 יום חמאס שורף לנו את שדותינו ואת ישובינו, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילנו ואומר לנו: ״נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו״.

במהלך נאומו שיגר בנט עקיצה לשר הביטחון אביגדור ליברמן: "מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס".


"להיפך" אמר בנט, "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה. אני מתנגד בשלב הזה לכניסה כזו. ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום״.

יצוין כי בין שר הביטחון ליברמן ובין השר בנט שוררת באחרונה מתיחות גדולה, כאשר שניהם לוקחים חלק במתקפות הדדיות ברחבי התקשורת ובטקסים. דומה כי בנט, ששהה בחו"ל בזמן גיבוש ההסדרה, יצא למתקפה חזיתית נגד החלטת שר הביטחון וראש הממשלה נתניהו.

ב'ישראל ביתנו' הגיבו להתקפה של בנט בסוף השבוע ואמרו: "מאחר והשר בנט הרבה להיעדר מישיבות הקבינט בנושא עזה, כל שכן האחרונה, הוא אינו בקיא בפרטים. ברמה העקרונית אכן מתקיים ויכוח בין ימין ממלכתי ואחראי שמייצג ליברמן, לבין ימין משיחי ופופוליסטי שמייצגים בנט וסמוטריץ', שתומכים במדינה דו-לאומית ובכיבוש עזה".

נפתלי בנט אביגדור ליברמן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד