י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מקסיקו:

רה"י שהתמוטט - שוחרר, חבר המועצת ביקרו

הגאון רבי משה יהודה שלזינגר, שהתמוטט בערב שבת בביקור במקסיקו-סיטי - שוחרר מבית החולים • הגאון רבי דוד יוסף, השוהה אף הוא בימים אלו במקסיקו, הגיע לבקרו

רה"י שהתמוטט - שוחרר, חבר המועצת ביקרו
הגר"ש כהן בפתיחת הזמן צילום: מראה כהן
בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה ראש ישיבת 'קול תורה' שעה קלה לאחר שחוררו מבית החולים במקסיקו משוחח בדברי תורה עם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס.

ראש ישיבת 'קול תורה', הגאון הרב משה יהודה שלזינגר, שאושפז אמש (שבת קודש) בבית החולים במקסיקו שוחרר לפני שעה קלה מבית החולים וכבר נצפה משוחח בדברי תורה.

הגרמ"י, שיצא למקסיקו לאסוף כספים לישיבת קול תורה, נפל שעתיים לפני כניסת השבת. בעקבות הנפילה הוא קיבל מכה חזקה בראשו ואיבד את ההכרה.

תחילה היה נראה כי מצבו קשה, ובשבת בצהריים, שעון מקסיקו, התקשרו הרופאים לארץ, על מנת לברר האם הוא נוטל תרופות מיוחדות. בעקבות שיחת הטלפון נודע דבר מצבו בקרב אלפי תלמידיו בירושלים והם פתחו בעצרות תפילה לרפאותו.

כבר אתמול (שבת), לאחר שיחת הרופאים, השתפר מצבו של הרב, אך תלמידיו לא ידעו זאת, בשל העובדה כי במקסיקו עדיין שבת. היום, אחרי שהגרמ"י התאושש, הוא שוחרר מבית החולים, משם נסע לבית אחד ממקורביו, שבניו לומדים בישיבת 'קול תורה' בבית וגן.

בבית המקורב פגש ראש הישיבה את חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ד יוסף ושוחח עימו בדברי תורה. במהלך דבריו, אמר ראש הישיבה לגר"ד כי הוא מודה לכל המתפללים לרפאותו.

הרב דוד יוסף מקסיקו קול תורה הרב משה יהודה שלזינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד