י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מרגל ישראלי"

אילן כלוא בתוניס ונאבק לקבל אוכל כשר

צעיר יהודי כלוא בתוניס באשמת שידול להצתת רכבו של איש עסקים. הוא כמובן טוען לחפותו, אך בינתיים הוא נאבק שיאפשרו להכניס לו אוכל כשר 

אילן כלוא בתוניס ונאבק לקבל אוכל כשר
אילן צילום: באדיבות המצלם

כלי תקשורת בתוניס בשפה הצרפתית, מדווחים על יהודי מקומי שכלוא בטוניס באשמת שידול להצתת רכבו של איש עסקים, ומשפחתו לא יכולה להביא לו אוכל כשר, לאחר שהנהלת שירות בתי הסוהר אסרה על כך ללא שום סיבה.

האגודה התוניסאית לתמיכה במיעוטים (ATSM) גינתה, בהודעה שפירסמה ביום שבת האחרון, את סירובו של בית הכלא של El Mornaguia שנמצא קרוב מאד לתוניס הבירה, להכניס אוכל כשר לעצור יהודי, העמותה ביקשה מהנהלת בית הסוהר להתחשב בהיבט האנושי, ולא בהיבט של זכויות אדם, מאחר והאסיר לא אוכל את הארוחות של בית הכלא.

מספר כלי תקשורת בתוניס מדווחים כי העצור אילן ראקח, נמצא במעצר מ-10 ליולי בחודש שעבר, ולפתע נאמר למשפחתו כי הם לא יכולים להכניס לו אוכל כשר, לטענת משפחתו ועורך דינו, אלו ארגונים איסלאמיים קיצוניים שדאגו לכך שלא יוכנס לו אוכל כשר.

לטענת התביעה, העצור שידל צעירים לשרוף מכונית של איש עסקים, דבר שאילן מכחיש בתוקף. עוד דווח, כי בלוגר מפורסם בתוניס בשם מאהר זיד, מפרסם שקרים לגבי העצור וטוען שהוא מרגל ישראלי ונמצא בכלא בתנאים של בית מלון, והוא יכול להתקשר למשפחתו כמה פעמים ביום.

עוד מזכירים האתרים המקומיים, כי הבלוגר ידוע כשקרן ומקורב לצמרת המשפט, וכי הוא מושחת וידוע כאחד שגנב תיקים מבית המשפט על נאשמים מסוימים.

אוכל כשר כלא אילן ראקח תוניס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד