י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהלך מבורך

דרעי במחווה לאזרחים: העודף יוחזר לחשבון

"מי ששילם סכום גבוה על דרכון זמני ימלא אותו ואם יתברר שמגיע לו, כספו יוחזר לו. יהיו גם כאלה שיקבלו את כספם אוטומטית חזרה לחשבון", כך מודיע השר דרעי 

דרעי במחווה לאזרחים: העודף יוחזר לחשבון
פלאש 90

בהוראת שר הפנים אריה דרעי, יוחזרו כספים לאזרחים ששילמו מחירים גבוהים לדרכונים זמניים בקיץ שעבר בנתב"ג ובלשכות האוכלוסין, משום שזמני ההמתנה לפני כשנה לדרכונים ביומטריים היו ארוכים יחסית.

כזכור, בעונת הקיץ שעברה החלה הנפקת דרכונים ביומטריים על פי חוק שעבר בכנסת בהובלת השר דרעי. משום שמאות אלפים ביקשו להנפיק דרכון ביומטרי, חלו עיכובים והיו אזרחים שנאלצו לשלם סכום גבוה בנתב"ג ובלשכות האוכלוסין עבור הנפקת דרכון זמני.

"בעקבות עבודה מאומצת שלנו ושל עובדי רשות האוכלוסין וההגירה הונפקו למעלה מ-2 מיליון דרכונים ביומטריים וההנפקה נמשכת בקצב גבוה גם בעונת הקיץ הנוכחית", אמר דרעי.

השר הוסיף, "החלטתי להורות להחזיר לחשבונות הבנק של אזרחים ששילמו על דרכון זמני את הכספים העודפים ששילמו. הם אינם אשמים שהיה לחץ גדול והגיע הזמן להחזיר את הכסף העודף ששילמו. בימים הקרובים יפורסם טופס באתר האינטרנט של רשות האוכלוסין וההגירה".

"מי ששילם סכום גבוה על דרכון זמני ימלא אותו ואם יתברר שמגיע לו, כספו יוחזר לו. יהיו גם כאלה שיקבלו את כספם אוטומטית חזרה לחשבון".

אריה דרעי דרכון ביומטרי לשכת האוכלוסין וההגירה החזר כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד