י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

נעצר חשוד שפגע בבן 13 ביום שישי במקווה במודיעין עילית

נעצר חשוד שפגע בבן 13 ביום שישי במקווה במודיעין עילית | מעצרו של החשוד הוארך ביממה בלבד, עד למוצאי שבת בשעה 21:00

נעצר חשוד שפגע בבן 13 ביום שישי במקווה במודיעין עילית
מקווה טהרה בבית שמש צילום: נתי שוחט, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב מודיעין עילית התלונן במשטרה לפני כשבועיים, כי אדם פגע בבנו בן ה-13.5 במקווה בעיר. האב פגש את החשוד לאחר האירוע המיוחס לו, והתבקש להמתין לניידת משטרה, אך הוא סירב ונמלט מהמקום. בסוף השבוע האחרון, האב פגש את החשוד ברחוב, הזמין משטרה והוא נעצר.

על פי תלונת האב, המקרה החמור אירע ביום שישי, כשעתיים-שלוש לפני כניסת השבת. החשוד, באמצעות פרקליטו עו"ד אריאל עטרי, טען כי היה זה בערב שבת, ועל מנת שיוכל להתכונן לשבת לא היה מוכן להמתין זמן רב. "לא מדובר בהימלטות או בריחה, אלא התנהגות של אדם חף מפשע".

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי האירוע החמור התרחש בחדר המקלחות, כאשר המקווה היה מלא באנשים. הילד, פנה לאביו וסיפר לו כי אחד הנוכחים פגע בו, ואף הצביע לעברו, פעמיים. האדם לעברו הצביע - אדם בשנות ה-30 לחייו תושב האיזור ואב למספר ילדים.

ביום שישי האחרון הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים. עו"ד עטרי, פרקליטו של האב, אמר כי אף אחד מהאנשים שנכחו באותה העת במקווה לא ידע לומר כי החשוד פגע בילד.

מאחר וחלפו למעלה משבועיים מאז הוגשה התלונה, והמשטרה טרם ביצעה חקירת ילדים, כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', אמר עו"ד עטרי כי "אנו עשויים להיות במצב בו בחקירת ילדים אין ראייה, לא למעשה העבירה ולא לזיהוי המשיב, אלא לזיהוי אדם אחר. המצב הקשה הזה נובע מרשלנות חמורה של משטרת ישראל שבמשך שבועיים וחצי לא עשתה דבר בחקירה".

פרקליטו ביקש לשחרר את החשוד לבית אמו בעיר חרדית אחרת, וזאת עד שהמשטרה תתחיל את החקירה שלו. השופטת עינת אבמן-מולר מבית משפט השלום בירושלים, כי חומר החקירה מעלה כי "קיים חשד סביר" לביצוע העבירה. החשוד מאשר שאכן נכח במקום את מכחיש מכל וכל את החשדות החמורים.

השופטת קיבלה את טענת עו"ד אריאל עטרי שאמר כי בשל אי חקירת הילד מאז הגשת התלונה, אין למעשה ראייה שמסבכת את החשוד. מעצרו של החשוד הוארך ביממה בלבד, עד למוצאי שבת בשעה 21:00.

עו"ד אריאל עטרי. צילום: אורי לנץ, פלאש 90

עורך הדין אריאל עטרי, סנגורו של החשוד, מסר בתגובה: "יש להצטער על כך שהחשוד נעצר, מלכתחילה. מדובר באברך ירא שמים שאין לו ולחשדות דבר. יש לקוות ששחרורו המהיר יביא לסיום הפרשה בבחינת 'תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה'".

מעשים חמורים מקווה טהרה תקיפת ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד