י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקפת איחולים

מפתיע? שר החוץ האיראני מברך את היהודים

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף בירך את יהודי ארצו, ואת יהודי העולם בחג שמח | גם הנשיא הנשיא טראמפ בירך את העם היהודי וצייץ בטוויטר, "מלניה ואני מברכים את כל היהודים בשנה טובה"

מפתיע? שר החוץ האיראני מברך את היהודים
ויקיפדיה

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף בירך את יהודי ארצו, ואת יהודי העולם בחג שמח. שר החוץ זריף מרבה לתקוף את ישראל, וממשלתו מאיימת להשמיד את ישראל, בנוסף המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, משחרר מדי פעם איומים מפורשים על רצונו בהשמדת ישראל, וקורא לישראל 'סרטן שיש להשמיד'.

בערב ראש השנה בירך זריף את היהודים וכתב בטוויטר "כשהשמש בדרך לירח, אני מאחל לכל יהודי ארצי, ולכל יהודי העולם, חג שמח ושנה טובה, עם שלום והרמוניה, חג ראש השנה שמח".

גם הנשיא הנשיא טראמפ בירך את העם היהודי וצייץ בטוויטר, "מלניה ואני מברכים את כל היהודים בשנה טובה, ומאחלים איחולים חמים ולבביים לכל מי שחוגג ראש השנה, ואת ההתחלה של הימים הקדושים".

גם איוונקה בתו היהודיה של טראמפ בירכה בציוץ בטוויטר, ואיחלה שנה טובה ומתוקה.

סגן הנשיא מייק פנס בירך אף הוא את כל העם היהודי, וצייץ בטוויטר, "בערב ראש השנה הזה, קארן ואני מצטרפים לעם היהודי ברחבי אמריקה בתפילתם לשלום, ואנו שולחים איחולים לבביים למיליוני יהודים ברחבי העולם, כשהם חוגגים את ראש השנה וימי החגים, ושנה טובה".

מושל ניו יורק אנדרו קומו צייץ בטוויטר אף הוא, וכתב "בשם כל הניו יורקים, אני מאחל לכולם שנה טובה ומתוקה".

בחשבון הרשמי של משטרת ניו יורק צויץ ברכת שנה טובה מתוקה לכל העם היהודי.

איראן טראמפ שנה טובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד