י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הם דיברו שירושלים זקנה"

השר לשעבר אלי ישי תקף: "מציע לרפורמים לבנות כותל בברלין"

הכותל הרפורמי > השר לשעבר ויו"ר 'יחד', אלי ישי, תוקף: "לפני 200 שנה הרפורמים דיברו בכלל שירושלים כבר זקנה וברלין היא עיר הבירה שלהם, אני מציע לרפורמים שיבנו לעצמם כותל או בברלין או בניו יורק" • עוד אמר: "מה זה כותל של הרפורמים לבד? קשקוש אחד גדול"

השר לשעבר אלי ישי תקף: "מציע לרפורמים לבנות כותל בברלין"

השר לשעבר אלי ישי התראיין מוקדם יותר הערב (רביעי) לערוץ 20, באולפן שהוקם על רקע הכותל המערבי. במהלך הראיון נשאל ישי על סוגיית הרפורמים.

"ההיסטוריה של הרפורמים למי שלא יודע" פתח השר ישי, "החלה לפני 200 שנה. הם דיברו בכלל שירושלים כבר זקנה וברלין היא עיר הבירה שלהם, הם לא צריכים את ירושלים. כמובן לא צריכים את הכותל. אז הכל קשקוש".

לדבריו של יו"ר ש"ס לשעבר ויו"ר מפלגת 'יחד' בהווה: "הכל סתם מאבק ומלחמה באחרים. אז אני מציע לרפורמים שיבנו לעצמם כותל או בברלין או בניו יורק, בכל מקום שנמצאים. אם הם רוצים באמת לבוא לכותל".

ישי הוסיף: "מישהו מהרפורמים או מהקונסרבטיבים שבאמת חשקה נפשו לבוא לכותל המערבי, הוא מוזמן לבוא לכותל. זה לכולם. כולם יכולים לבוא להתפלל בכותל".

"מה זה כותל של הרפורמים לבד? תעשה כותל לכל אוכלוסיה עכשיו? לחסידים, לליטאים, לרפורמים, קונסרבטיביים? קשקוש אחד גדול. זו סתם מריבה מיותרת. אני מציע לרדת מהעניין הזה".

אלי ישי רפורמים כותל כותל רפורמי כותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד