י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לתושבים נמאס"

מפתיע: שרי כולנו תומכים במועמד החרדי

השרים יואב גלנט ואלי כהן הודיעו כי הם עומדים מאחורי סיעת 'מחל - בני ברק' בראשותו של הפעיל החרדי יעקב וידר

מפתיע: שרי כולנו תומכים במועמד החרדי

פרסום ראשון: חיזוק מפתיע לרשימת הליכוד והבית היהודי בעיר בני ברק: לאחר שראש הממשלה הביע את תמיכתו ברשימה, כעת מצטרפים אליו שרי 'כולנו' שעומדים מאחורי סיעת 'הליכוד' בעיר החרדית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השרים יואב גלנט ואלי כהן הודיעו במהלך הימים האחרונים, כי הם עומדים מאחורי סיעת 'מחל - בני ברק' בראשותו של הפעיל החרדי יעקב וידר.

שר הכלכלה ח"כ אלי כהן, אמר: "כשר וכחבר כנסת ראיתי את העשיה הרבה של יעקב וידר, בהתנדבות מלאה, למען כלל הציבור ולמען תושבי העיר בני ברק בפרט, ולכן שמחתי לשמוע על החלטתו להתמודד למועצת העיר בני ברק".

כהן הוסיף כי, "וידר הוא שליח ציבור נאמן, חרוץ ואמיתי ואין לי ספק שהרשימה בראשותו תפעל היטב למען התושבים".

"גם כחבר כנסת וגם כשר הכלכלה והתעשייה, דלתי תמיד פתוחה בפניו של וידר כדי לסייע לתושבי בני ברק" ציין.

שר הבינוי והשיכון, ח"כ יואב גלנט, שיבח אף הוא את פעילותו של יעקב וידר למען הציבור והודיע כי הוא תומך ברשימה בראשותו. השר ציין גם כי הוא ימשיך לפעול במשותף עם וידר כדי לסייע לתושבי העיר.

נציין כי מפלגת 'הליכוד' קיבלה בבחירות האחרונות לכנסת קרוב לארבעת אלפים קולות בבני ברק ומפלגת כולנו קיבלה קרוב לאלף קולות נוספים בבני ברק, כך שנראה שכניסת רשימת מחל למועצת העיר מובטחת ויתכן שגם ההגעה ליעד שהציבו בליכוד - שלושה מנדטים.

יעקב וידר הודה לשרים על תמיכתם ואמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי, "גם שרי הממשלה יודעים שלתושבי בני ברק נמאס. הארנונה למגורים בבני ברק היא מהיקרות בישראל, ובכל המדינה יש רק שלוש ערים שלוקחות יותר כסף מהתושבים".

"לעיריית בני ברק יש עכשיו המון המון כסף ותקציב העירייה זינק בשנה האחרונה למיליארד ורבע שקלים, אבל העסקנים החליטו לבזבז עשרות מיליוני שקלים מכספי התושבים על כיבוד, מתנות, לשכות, חגיגות ועוד הוצאות הזויות, ולא פלא שאחרי זה לא נשאר כסף לניקיון ולדברים חשובים אחרים", הוסיף.

ווידר סיים ואמר כי, "בעזרת ה', ויחד עם ראש הממשלה ושרי הממשלה, נוודא שעיריית בני ברק תפעל למען כלל התושבים ולא למען המקורבים".

ליכוד יעקב וידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד