י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הרחיבי מקום אוהליך"

מטבריה ללייקווד: צאנז מסתערים על ניו גרז'י ומקימים קריה

פרסום ראשון: השכונה החדשה - "שכונת צאנז" בלייקווד - תכיל מעל 100 דירות ותוקם באזור החרדי תורני הצובר תאוצה בשנים האחרונות • 'בחדרי' עם הפרטים

הרבי מצאנז בביקורו בלייקווד עם ראשי הישיבה. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
הרבי מצאנז בביקורו בלייקווד עם ראשי הישיבה. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

בחסידות צאנז פותרים את מצוקת הדיור של החסידים בארה"ב ומקימים קריה בלייקווד: בביקוריו האחרונים של האדמו"ר מצאנז בארה"ב, שמע הרבי מהאברכים על מצוקת הדיור השוררת גם בארה"ב עקב המחירים הגבוהים בברוקלין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי העסקנים עליהם ציווה הרבי להתעסק בנושא ישבו בשנה האחרונה למו"מ ארוך עם פרויקטים שונים בארה"ב וכעת, ערב סוכות, אחרי שקיבלו את האישור וברכת קודשו של הרבי - הם חתמו על רכישת מגרש ענק שישמש ל "שכונת צאנז" בעיר התורה ליקווד, שם קובעים את מושבם אברכים וקהילות רבות בשנה האחרונה - היות המחירים הסבירים שניתן לקבל שם דירות.

כאמור, בערב חג הסוכות חתמו עסקני צאנז על חוזה רכישה של מגרשים לפרויקט מיוחד של הקמת שכונה ייחודית ועצמאית, שבשלב זה מתוכנן ל-118 דירות כשבאזור הנרכש קיימות אופציות נוספות.

הדבר התקבל בסיפוק רב בקרב קהילת צאנז בארה"ב בכלל ובין תושבי ליקווד בפרט, השמחים שקהילה חשובה של צאנז התורנית קובעת משכנה עם שכונה חדשה בעיר התורה ליקווד.

צאנז לייקווד טבריה מצוקת הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד