י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד בלעדי • השרה רגב

"הליכוד צריך להיות בעל הבית על בני ברק"

השרה רגב בבני ברק: "הנציגים שלכם לא סופרים אתכם - הליכוד צריך להיות בעל הבית על בני ברק" • צפו בתיעוד הבלעדי

"הליכוד צריך להיות בעל הבית על בני ברק"
"הליכוד יהיה בעל הבית בעיר". העיר בני ברק צילום: תומר נוברג, פלאש 90

17 יום לבחירות המוניציפליות והבחירות צפויות להיות סוערות גם בעיר בני ברק, שם משקיע סניף הליכוד המקומי בשכנוע המצביעים לצאת ולהצביע עבור רשימת הליכוד המקומית.

בסוף השבוע החולף הגיעה שרת התרבות והספורט מירי רגב לעיר בני ברק כדי לדרבן את תושבי העיר לצאת ולהצביע, על מנת שהליכוד המקומי יקבל חמישה מנדטים ויהיה הבעל הבית על בני ברק.

בדבריה אמרה רגב: "אנחנו חייבים לעשות שינוי בעיר הזאת. בני ברק היא עיר שאסור לנו לאבד אותה. אנחנו רואים כאן את ההזנחה ברחובות, אנחנו רואים כאן את המצוקה, אנחנו שומעים כאן מבני הנוער. אני שומעת מה קורה כאן. חייבים להחזיר את עיריית בני ברק לידיים של הציבור".

"כדי לעשות את זה צריך לוותר על הכל", הוסיפה רגב. "צריך ללכת באומץ מבית לבית, ממשפחה למשפחה ולהגיד: אנחנו רוצים להחזיר את העיר הזאת להיות ציונית, כחול לבן. עיר שאוהבת את המדינה הזאת, את החברה הישראלית. אנחנו לא מתביישים - לא לנשק מזוזות ולא ללכת לקברים".

עוד אמרה רגב כי צריך לגרום שבני ברק תהפוך לציונית. "המקום הזה צריך להיות מקום ציוני, שאנשים ילכו לצבא, שאנשים יעבדו בכבוד, שלצעירים יהיה איפה לשחק בערבים".

רגב תקפה את הנציגים החרדים שהובילו את העיר במשך הקדנציות החולפות ואמרה: "לא יכול להיות שתהיה כזו הזנחה בשכונה הזאת. מעולם לא נכנס פה אף שר או שרה השארנו את המקום הזה מוזנח. לא הייתה לכם נציגות כי הנציגות שלכם הזניחה אתכם. הנציגות שלכם שכחה מי נתן לה את הקול בקלפי".

רגב הוסיפה עוד: "הנציגים של הליכוד לא צריכים להיות שותפים שם, הם צריכים להיות בעלי הבית. וכדי להיות בעלי הבית במועצה צריך כמה שיותר מנדטים - לכן אתם צריכים להוציא את האנשים להצביע".

"יום בחירות קרב ובא", אמרה והוסיפה: "אנחנו נמצאים בזמן האמת. כל אחד צריך לחשוב איזה שינויים הוא רוצה להוביל. אם אתם רוצים להמשיך לעבוד - המקום הזה מוזנח, לא מטופח, שלא סופרים אתכם - אל תלכו לקלפי".

"אם אתם רוצים שינוי אז לכו לקלפי, תצביעו מחל (הליכוד א.ק), אתם תחזקו את עצמכם כי הנבחרת כאן מחוברת לשרים ויודעת להביא תקציבים למענכם התושבים".

שרת התרבות סיכמה: "כדי שאנחנו נהיה בעלי הבית בבני ברק, הגיע הזמן לשינוי. נתנו מספיק זמן לאחרים. נשמור על הצביון בבני ברק, נשמור על הסגנון של האנשים המסורתיים בבני ברק - אבל נעשה את זה אחרת. נדאג לכבוד של התושבים, לא נשאיר את ההזנחה הזו כאן".

השרה רגב אמרה כי בעזרת ה' הליכוד צריך לקבל בכנסת 40 מנדטים ובמועצה בבני ברק 5 מנדטים כדי "שהליכוד לא יהיה רק שותף אלא שותף בכיר ובעל הבית בעיר".

מירי רגב הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד