י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פינדרוס בראיון ל'בחדרי':

"אני בא לאלעד ל-5 שנים כדי לתרום ולבנות"

רגע אחרי שהגיע להבנות עם סיעת ש"ס המקומית על חלוקת תפקידים ורגע לפני שקיבל את ברכתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי - מתייצב יצחק פינדרוס לראיון מיוחד עם 'בחדרי חרדים' • ההסכמים שלא כובדו, האתגרים העומדים לפתחו של ראש עיריית אלעד הבא והליכה לפוליטיקה בזירה הארצית • וגם: מה יעשה באם יפסיד את המערכת

"אני בא לאלעד ל-5 שנים כדי לתרום ולבנות"
באתי כדי לתרום ולבנות. פינדרוס צילום: באדיבות המצלם

ההסכם עם ש"ס

כבר לפני שהגעתי לכאן הייתה הסכמה של ש"ס ו'דגל התורה' למועמדותי. לא הייתי מגיע לכאן ללא ההסכמה של ש"ס ו'דגל'. חיכינו המון זמן שמשפחת פרוש תכבד את ההסכם ועד לרגע זה זה לא קרה; ולכן בעצם ש"ס בגדול נכנסה בנעליה של ההסכם הקודם שהיה עם משפחת פרוש.

האם קריספל יעמוד בראשות העיר במסגרת הסכם הרוטציה?

לכל אדם יש אנשים שאוהבים או יותר או אוהבים אותו פחות, בטח איש ציבור עם רקורד של עשייה. אין עדיין הסכם. יש הבנות בינינו לש"ס. נעבוד ביחד גם בנושא של השנה החמישית.

באחריות נעשה את זה ביחד, כך שגם אנשי 'דגל' וגם אנשי ש"ס יהיו שבעי רצון מההבנות ומאיך שהמערכת תעבוד.

השינוי בעמדה לגבי המעבר מירושלים לאלעד

כל אדם באשר הוא אוהב לבטא את הדברים שהוא מרגיש שיכול לתרום בהם. הניהול המוניציפלי, נושא של ניהול פרויקטים גדולים - זה תחום שאני מאוד אוהב לעסוק בו. גם במכון החרדי.

בצד השני יש את מאזן הנוחות של המגורים בירושלים. ברגע שהייתה הכרעה של שר התורה - הגר"ח קנייבסקי וראש מועצת חכמי התורה - חכם שלום כהן, הוכרע שאני המועמד המסוכם על כל גדולי ישראל. כמובן שיצר העשייה תרם לי מאוד לקבל את ההחלטה.

הבטחה לתפקיד בכנסת

מי יודע איך לתת הבטחות שאכהן כחבר כנסת?, אתה מכיר את 'דגל התורה' - היא לא מפלגה שאפשר לבא ולהחליט לאן אתה הולך. השאלה לא רלוונטית. אני בא לפה לחמש שנים כדי לתת עבודה, לתרום, לבנות ולעשות.

האם תחזור לירושלים במקרה של הפסד?

אם היית שואל אותי לפני חודשיים לא יודע מה הייתי עונה לך, אז אתה שואל אותי מה יהיה בעוד חמש שנים? אני יודע מה אני עושה לחמש שנים וזה המון עבודה. אני מזמין אותך ללשכת ראש העיר לראיון בכורה

תוקף את פרוש

יש גישה שאומרת "תפנו אליי, אטפל בזה" ויש גישה של "בא נפתור את העניין מהשורש". למה אני מקבל 10 פניות לפחות בעניין חינוך? פניות בנושאי רווחה? - סימן שמשהו לא עובד. אני חושב שלאלעד מגיע מערכת מקצועית נכונה ואת זה אני יכול לתת.

אלעד יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד