י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיק 3000

פרשת הצוללות: המשטרה תמליץ להעמיד לדין

במשטרה סבורים שהתגבשה תשתית ראייתית להעמיד לדין את החשודים בפרשת הצוללות • "אחת מפרשיות השחיתות החמורות שנחקרו במשטרה על שוחד ומעשי מרמה ברכש הביטחוני של מדינת ישראל"

פרשת הצוללות: המשטרה תמליץ להעמיד לדין
דובר צהל

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את המעורבים המרכזיים בתיק 3,000 פרשת הצוללות, כך פרסם לראשונה משה נוסבאום, במהדורה המרכזית של חברת החדשות.

עם סיום חקירת תיק 3,000 - פרשת הצוללות, חוקרי להב 433 של משטרת ישראל יעבירו בקרוב את התיק לפרקליטות עם המלצות לכתבי אישום נגד החשודים העיקריים. גורם בכיר בחקירה אמר לחברת החדשות, כי "זו אחת מפרשיות השחיתות החמורות שנחקרו במשטרה על שוחד ומעשי מרמה ברכש הביטחוני של מדינת ישראל בעשרות מיליוני דולרים".

החקירה בלהב 433 הסתיימה לאחר שנה ו-8 חודשים - כעת מסיימים לכתוב את הסיכומים וההמלצות. את רוב החשודים העיקריים שנחקרו המשטרה תמליץ להעמיד לדין. מי שהצליח לחמוק מהרשימה הזאת הוא יועצו הבכיר של ראש הממשלה, עו"ד יצחק מולכו. לא כך פני הדברים בעניינו של עו"ד דוד שמרון, קרוב משפחתו ומי שהיה פרקליטו הצמוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

חוקרי המשטרה סבורים שהתגבשה תשתית ראייתית להעמיד לדין בין השאר את החשודים האלה בפרשת הצוללות: עו"ד דוד שמרון, אבריאל בר יוסף - לשעבר ממלא מקום ראש המועצה לביטחון לאומי, אלוף במיל' אליעזר צ'ייני מרום - לשעבר מפקד חיל הים, ודוד שרן - לשעבר ראש הסגל ומנהל לשכת ראש הממשלה.

אלה החשודים העיקריים והבולטים - יהיו עוד כמה מומלצים להעמדה לדין במעורבות פחותה. בידי חוקרי המשטרה אלפי מסמכים, הקלטות ועדויות - ובראשן עדותו של עד המדינה מיקי גנור, מחולל הפרשה והחשוד העיקרי בה, שמבססים את ההמלצות להעמיד לדין את החשודים.

פרשת הצוללות תיק 3000 דוד שמרון אבריאל בר יוסף אליעזר מרום דוד שרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד