י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ארגון ה'חמאס' יישא בהשלכות"

לאור יום: צה"ל תקף 20 מטרות טרור של חמאס

צה"ל תקף 20 מטרות טרור של חמאס • בין היעדים: מנהרת טרור התקפית שחצתה לישראל, מתחמים לחפירת מנהרות, פיר מנהרת טרור ימית, מפעל לייצור רכיבים ולוחות בטון לבניית מנהרות, מפעל ייצור אמל"ח אוויריים • תיעוד

לאור יום: צה"ל תקף 20 מטרות טרור של חמאס
לאור יום: צה"ל תקף 20 מטרות טרור של חמאס צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מוסר כי החל מהבוקר (רביעי) תקפו מטוסי קרב של צה"ל למעלה מ-20 מטרות טרור של ארגון הטרור 'חמאס' ברחבי רצועת עזה. 
במוקד התקיפה - מנהרת טרור התקפית של חמאס באזור חאן יונס שחצתה לשטח ישראל, וכן פיר עורפי של המנהרה. המנהרה הייתה במעקב צה"ל מזה תקופה.
 
כמו כן, הותקפו מתחמים לחפירת מנהרות טרור התקפיות בזיתון ובחאן יונס ופיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף בחאן יונס, מפעל לייצור רכיבים ולוחות בטון לבניית מנהרות וכן מפעל ייצור אמצעי לחימה אוויריים ברפיח ובתל אלהוא, מתחם צבאי של הכוח הימי בחאן יונס וכן יעדי טרור במספר מתחמים צבאיים ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ורקטות.

 
דובר צה"ל מסר כי "ארגון הטרור 'חמאס' אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות על אזרחי ישראל. ארגון הטרור מוסיף להוביל טרור נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון, בכלל זאת מוביל ומאפשר טרור בחסות של הפרות סדר אלימות".
 
לדבריו: "בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל".
רצועת עזה הסלמה בדרום מנהרות טרור יעדי טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד