י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דיל המפלגות החרדיות בסכנה

חשיפה • ש"ס באיום חריף ל'דגל': "חוצפה. נשבור את כל הכלים"

בש"ס זועמים על דגל התורה בעקבות תמיכתה של המפלגה הליטאית במפלגת 'גשר' בבאר-שבע, בראשה עומד איש המפלגה הספרדית שערק מהסיעה | בכיר בש"ס ל'בחדרי', "ברוב חוצפתו, מנסה לקבל את תמיכת גדולי התורה האשכנזיים תוך כדי פגיעה בנשיא מועצת חכמי התורה"

צילום: יונתן זינדל / פלאש 90
צילום: יונתן זינדל / פלאש 90 צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

חשיפה: זעם חריף בש"ס על 'דגל התורה', בעקבות תמיכת התנועה הליטאית במפלגת 'גשר' בבאר שבע, שבראשה עומד שמעון טובול שערק במהלך הקדנציה מש"ס והודיע על התמודדות ברשימה נפרדת. בש"ס מאיימים לפרק את ה'דיל' הארצי עם 'דגל התורה' ו"לשבור את הכלים", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בכיר בש"ס אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "אותו נציג, ברוב חוצפתו, מנסה לקבל את תמיכת גדולי התורה האשכנזיים תוך כדי פגיעה בנשיא מועצת חכמי התורה שמגיע שבוע הבא לבאר שבע לכנס תמיכה בתנועת ש"ס".

הגורם הבכיר לא מהסס לשלוף חרבות ולאיים בחריפות על האחות האשכנזית: "בש"ס רואים זאת בחומרה רבה ושבירת כל הכלים". לדבריו, "באם 'דגל' לא תחזור בה מהתמיכה באותו נציג שבגד בתנועה, נשקול לשבור את הכלים ואת שיתוף הפעולה בערים אחרות", אמר ל'בחדרי חרדים'.

יצוין, כי על פי ההערכות טובול שווה לכל הפחות מנדט אחד, שיבוא על חשבון הכוח המקומי של ש"ס, שהחזיקה בקדנציה החולפת בשלושה מנדטים בעיר, וזאת בשל התמיכה של קהילתו של הרב יוסף חיים בצרי ראש מוסדות 'בית יוסף'.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות הקרובות, חברי הכנסת של 'דגל התורה' אמורים להגיע יחד עם מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא לעיר באר שבע, לכינוס רבנים עם חברי סיעת 'גשר'.

בש"ס כאמור זועמים על המהלך של 'דגל התורה' הארצית, על כך שנציג מטעם התנועה, שנבחר מטעם ש"ס וקיבל את תמיכת מועצת חכמי התורה, הולך ומתמודד בעיר באר שבע נגד ש"ס ומקבל את תמיכת 'דגל התורה', את האות ג' וקיבל מימון בחירות ממפלגת 'דגל התורה'. 

ש"ס דגל התורה מוניציפאלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד