י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שיבח את המאבקים

חברי סיעת מאוחדים התברכו אצל האדמו"ר

אריה קינג ורשימתו למועצת העיר ירושלים, עלו אמש למעונו של הרבי מקרלין סטולין והתברכו מפיו לקראת הבחירות שייערכו בעוד עשרה ימים

חברי סיעת מאוחדים התברכו אצל האדמו"ר
חברי סיעת מאוחדים של אריה קינג צילום: יח"צ

אריה קינג, יהונתן יוסף ואריה אורנג'' חברי מפלגת "מאוחדים" הירושלמית' זכו אמש (חמישי) לברכתו של האדמו"ר מקרלין.

קינג סיפר לאדמו"ר על החיבור שהוביל בין המגזר החרדי לדתי-לאומי ובין הציבור האשכנזי לעדות המזרח – כל זאת במטרה לאחד כוחות ולבצר את חומות הדת וקדושת ירושלים.

הוא הציג את יהונתן יוסף, מספר 2 ברשימת "מאוחדים" ונכדו של מרן הגר"ע יוסף זי"ע, שסיפר כיצד בצוותא פעלו עבור קבר שמעון הצדיק ולמען מתפללי הציון.

האדמו"ר בירך את הנציגים בהצלחה ושיבח את אריה קינג על המאבק שהוא מוביל למען שמירת השבת בירושלים ופעילותו לגאולת קרקעות ויהוד השכונות בעיר.

בימים האחרונים "מאוחדים" זוכה לחיבוק חם במגזר החרדי בין היתר הודות לחתימת ההסכם בין המפלגה לבין המועמד לראשות העיר הנציג החרדי הרב יוסי דייטש.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומר קינג, כי העובדה ששילב שלושה נציגים חרדים בחמישייה הפותחת של הרשימה, מלמדת על הקשר שלו עם המגזר, וההבנה כי הרבה מהקולות למפלגתו יגיעו מקרב הציבור החרדי, יתכן וגם בשל האינטריגות והמתחים הפנימיים, אך בעיקר מתוך הבנה כי קינג וחבר סיעתו דב קלמנוביץ', גילו עקביות לאורך כל הקדנציה בעניינים הקשורים בשמירת קדושת העיר וצביונה.

בשבוע האחרון הושק המטה החרדי של "מאוחדים" אותו מנהל חיים המדינגר.

קרלין סטולין אריה קינג דב קלמנוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד