כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עימות בגוש הימין

בנט VS ליברמן: "ריסק את ההרתעה" • ליברמן: "בנט עצבני ולחוץ"

נמשך העימות החריף בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן • שר החינוך מאיים: "אם שר הביטחון לא מצליח לעשות את העבודה, אנחנו נעשה את זה במקומו" • שר הביטחון הגיב: "‏ראיתי את בנט עצבני ולחוץ בישיבת הסיעה. אני מאחל לו בריאות טובה"

בנט VS ליברמן: "ריסק את ההרתעה" • ליברמן: "בנט עצבני ולחוץ"
בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נמשך העימות החריף בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בנט מאשים את שר הביטחון בפגיעה בהרתעה הישראלית.

בפתח ישיבת הסיעה היום (שני) תקף השר בנט את התנהלותו של ליברמן ואמר כי, "מחבלים פלסטינים איבדו אט אט את הפחד לצאת ולרצוח יהודים".

לדברי בנט, "את האבסורד הזה חייב לעצור. לצערי, בשנתיים שמכהן ליברמן כשר הביטחון הוא ריסק את ההרתעה הישראלית. מערכת הביטחון בתקופתו אינה תקיפה מספיק בהריסת בתי מחבלים רוצחים, אינה מונעת העברת קצבאות טרור למשפחות למרות שדפקנו על השולחן במשך שנתיים בעניין הזה, אינה דואגת להעמדה מהירה לדין. זו אחריות ישירה של שר הביטחון".

בנט הוסיף, "מי שלא דורש הרתעה, לא מייצר הרתעה. הכל מילים, אבל מעשים אין שם. לכן, הבאנו את חוק גירוש משפחות מחבלים, כמנוף להאיץ את מערכת הביטחון לעשות את כל הדברים האלה".

בנט הצהיר בסיום דבריו, "אם שר הביטחון לא מצליח לעשות את העבודה, אנחנו נעשה את זה במקומו. או שתביא ביטחון, או שתזוז הצידה. את המצב הנוכחי אסור להמשיך".

ליברמן לא נותר חייב וצייץ בחשבון הטוויטר: "‏ראיתי את בנט עצבני ולחוץ בישיבת הסיעה. אני מאחל לו בריאות טובה ואריכות ימים".

בנט נפתלי בנט ליברמן אביגדור ליברמן איווט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד