ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חקירה משטרתית

הועדה תבדוק: נפתלי לוברט נכנס בשל זיופים?

ועדת הפנים בראשות ח"כ יואב קיש החליטה להקים ועדת משנה לברור חשדות לזיופים ותלונות על טוהר הבחירות המקומיות • הדיון הגיע בשל חשד כי חלק מקולות החיילים שהכניסו את נציג 'אגודת ישראל' בתל אביב נפתלי לוברט למועצה, זויפו

הועדה תבדוק: נפתלי לוברט נכנס בשל זיופים?
ספירת קולות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ועדת הפנים בראשות ח"כ יואב קיש, החליטה להקים ועדת משנה, לבירור חשדות לזיופים ותלונות על טוהר הבחירות המקומיות, כך הודיע היום יו"ר הוועדה יואב קיש בסיום דיון שהתקיים לבקשת ח"כ תמר זנדברג על, חשדות לזיופים ופסילת קולות חיילים בבחירות למועצת העיר בתל אביב.

הדיון הגיע בעקבות חשד כי חלק מקולות החיילים שהכניסו את נציג 'אגודת ישראל' בתל אביב נפתלי לוברט למועצה, זויפו על ידי אחד מחברי וועדת הבחירות.

ח"כ תמר זנדברג תקפה במהלך הדיון את ח"כ בצלאל סמוטריץ ואת ח"כ יעקב אשר שהתפרצו ועיכבו את תחילת הדיון: "מנסים פה לפוצץ דיון. הדיון הוא על זיוף בחירות שיכול להשפיע על שתיים-שלוש סיעות. "אני לא יודעת כמה מעטפות לא כשרות היו שם. אולי 80 אולי מאה ואולי 200. מה שקרה פה חמור, ונציגים של שתי סיעות שחברו לזייף בחירות הגיעו עכשיו לעכב את הדיון".

חה"כ בצלאל סמוטריץ אמר בדיון; "זה הדיון הכי לא ענייני. כולנו בעד טוהר בחירות. אם מישהו פגע בזה הוא צריך להיענש. יש בתי משפט. המשטרה תניח בפני הגורמים הרלוונטיים את ממצאיה. אם היה זיהום, אני הראשון שאצדד בבחירות חוזרות. בואו נחכה בסבלנות שגורמי המקצוע יעשו את עבודתם. (לח"כ זנדברג:) בדיון הזה את מחבלת בחקירת המשטרה".

ח"כ יעקב אשר תקף את חה"כ תמר זנדברג ואמר כי, "טוהר הבחירות הוא אבן חשובה. אין פה אנשים ישרים יותר וישרים פחות. אתם לא האינטליגנטים ואנחנו לא הקופים על העצים. אם היה אכפת לך זיופים, היית צריכה ליזום דיון נרחב במגזר הערבי והיהודי. את באה בשליחות מרצ. זה ניסיון נואש לקושש קולות בדרך לא ראויה. סיעה דמוקרטית כמו מרצ צריכה להתבייש בזה".

מיטל להבי, סגנית ראש העיר תל אביב אמרה: "לא להשוות את תל אביב לכל קלפי אחרת. מדברים כאן על זיהום בוועדת הבחירות המרכזית. לא בקלפי. לא איש זוטר אלא מנכ"ל זק"א, שלוח מרכזי של חסידי גור".

ח"כ סמוטריץ סיכם, "לדינה זילבר אסור לעשות משפט שדה, אבל לחסיד גור מותר". ח"כ זנדברג: "אלו דברים שפורסמו".

נפתלי לוברט אגודת ישראל בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד