כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו בתיעוד

לאחר תקופה מתוחה - גפני קורא לאחדות: "אין לנו יותר מחלוקת"

לאחר תקופה מתוחה במיוחד, יו"ר 'דגל' קורא ל'אגודה' לשנס מתנים ולהתאחד לקראת האתגרים הבאים ובראשם חוק הגיוס: "זו טעות להצית מחלוקת בין 'אגודה' ל'דגל" • על ריקודי השש-שלוש: "אנחנו לא יכולים לראות בחורים ששמחים על זה שפגעו במישהו אחר" • צפו בתיעוד

לאחר תקופה מתוחה - גפני קורא לאחדות: "אין לנו יותר מחלוקת"
אנחנו חיים יחד - אין ברירה. גפני הערב צילום: באדיבות המצלם

לאחר תקופה מתוחה במיוחד, שבשיאה הלחצים בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל', יו"ר 'דגל', חבר הכנסת משה גפני, קורא ל'אגודה' לשנס מתנים ולהתאחד לקראת האתגרים הבאים ובראשם חוק הגיוס שנמצא על הפרק.

בנאום שנשא הערב (רביעי) אמר חה"כ משה גפני: "לנו אין יותר מחלוקות. אם מישהו מנסה להצית מחלוקת בין 'אגודה' ל'דגל' זו טעות".

גפני הוסיף: "בעתיד שנמצא לפנינו יש לנו את חוק הגיוס ויש לנו חוקים נוספים שאנחנו צריכים להתמודד יחד עם 'אגודת ישראל' ועם 'דגל התורה' - אין מחלוקת בינינו".

גפני התייחס גם לריקודי ה'שש-שלוש' שמסעירים את הרשת ואמר: "אנחנו לא יכולים לבוא ולראות ריקודים של בחורים שהם שמחים על זה שהצליחו לפגוע במישהו אחר". לדבריו, "אנחנו חונכנו תמיד על ציות לגדולי התורה ולאדמו"רים".

"אנחנו חיים יחד ואנחנו מתכוונים להמשיך לחיות יחד, אין לנו יכולת אחרת", הוסיף גפני וקרא ל'אגודת ישראל' להתגבר על המחלוקות. "אנחנו קוראים לאחינו ב'אגודת ישראל' בכל מקום ומקום, גם בירושלים, גם במקומות אחרים - אנחנו חיים יחד כי אין לנו ברירה".

לסיום אמר גפני: "אף אחד לא יקח מאיתנו את האחדות, גם יחצנים שרוצים ללבות אש כדי להרוויח משהו - אנחנו קוראים לשלום. אנחנו רוצים לחיות יחד כל הציבור החרדי".

גפני דגל התורה אגודת ישראל אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד