י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חלק שכבו על הכביש"

תאונה קטלנית הבוקר: 5 רכבים - 20 נפגעים

בתאונת דרכים שאירעה לפנות בוקר עם מעורבות של חמישה כלי רכב, נהרג אדם אחד ונפצעו 19 נוספים | הכביש חסום | בוחני תנועה במקום

תאונה קטלנית הבוקר: 5 רכבים - 20 נפגעים
תאונה קטלנית בכביש 60, צומת שמעה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לפנות בוקר (חמישי) בשעה 5:00 אירעה תאונת דרכים קטלנית על כביש 60 בין צומת שמעה למיתרים, תאונה בה היו מעורבים חמישה כלי רכב פלסטינים - רכב הסעות וארבעה רכבים פרטיים.

צוותי מד"א וצוותים של הסהר האדום העניקו טיפול רפואי ל-20 נפגעים, בהם: גבר כבן 30 שמותו נקבע בשטח. 2 פצועים קשה כבני 30 עם פגיעה רב מערכתיות, 5 בינוני ו-4 קל שפונו לבית החולים 'סורוקה'. 8 נפגעים, בהם 2 בינוני ו-6 קל פונו על יד הסהר האדום לבית החולים בחברון.

פאראמדיקים של מד"א אדיר אדרי ואלישיב אמיתי, תיארו את שנגלה לעיניהם בזירה: "מדובר בתאונה קשה, כשהגענו ראינו שמדובר בשתי זירות שקרובות אחת לשנייה ובמקום הייתה המולה. חלק מהנפגעים שכבו על הכביש וחלקם ישבו ברכבים, הגענו עם כוחות גדולים של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ויחד עם צוותים של הסהר האדום שהגיעו גם למקום ביצענו סריקה, הוצאנו את הנפגעים מהרכבים וערכנו מיון ראשוני, גבר כבן 30 היה עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה. תיעוד מבצעי מד"א

"כל הפצועים הנוספים גברים בשנות השלושים קיבלו טיפול רפואי מציל חיים כאשר שניים מהם סבלו מפציעה רב מערכתית ומצבם הוגדר קשה, מצבם של 7 הוגדר בינוני ו- 10 נוספים טופלו כשמצבם קל. את רוב הפצועים פינינו לבית חולים סורוקה ו- 8 מתוכם פונו ע"י הסהר האדום לבית חולים בחברון", סיכמו השניים.

מבית החולים 'סורוקה' שבבאר שבע נמסר, כי למרכז הרפואי פונו 11 פצועים. מצבם של 5 מהם מוגדר בינוני עד קשה ושישה נוספים במצב קל.

בוחני תנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

בתוך כך, שר התחבורה ח"כ ישראל כץ, התייחס הבוקר בראיון לרשת ב' לתאונות הקטלניות שאירעו בשבועות האחרונים בכביש 90 ואמר: "השנה יש ירידה של כ-20% במספר ההרוגים בתאונות הדרכים במדינת ישראל. אנחנו מרחיבים את הכביש. המקום שבו נהרגו בצורה מחרידה 8 אנשים הוא כביש שטופל. שלושת התאונות נובעות מטעויות של נהגים".

תאונה קטלנית כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד