י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סערת ריקודי ה- 6:3

מקלב מסביר: "אנחנו לא שמחים לאיד שאחרים ירדו"

בניסיון להרגיע את הרוחות סביב סערת ריקודי ה'שש - שלוש' במוצאי הבחירות לרשויות, מסביר חבר הכנסת אורי מקלב את הצוהלים: "אנחנו שמחים שהעצמנו את הכוח שלנו"

מקלב מסביר: "אנחנו לא שמחים לאיד שאחרים ירדו"
הדס פרוש, פלאש 90

חה"כ אורי מקלב מתייחס בנאום שהשמיע, לריקודי ה'שש - שלוש' שהסעירו את הרשת ואת המערכת הפוליטית החרדית ומסביר את פשרם וכוונתם של הצוהלים.

בנאום שנשא בכינוס בחיפה אמר מקלב: "אנחנו יודעים כפי שאנחנו כל הזמן מצווים שיש מנהיגים לבירה, לא אלמן ישראל, מנהיגי הדור של 'דגל התורה' שלא היה רגע אחד שהפסקנו את הוראתם ומהותם של גדולי ישראל, על אף שיש כאלה שחשבו שאנחנו מופרשים ואפשר להחליש עוד יותר, הוכחנו בזכותם את החוזק שלנו, את העמידות שלנו ואת האחדות שלנו".

לדברי מקלב, "השמחה שלנו פה בחיפה גדולה, לא רק בירושלים אנחנו שמחים אנחנו שמחים בחיפה לא פחות מירושלים, העליה משלוש לשש היא אותו היחס בדיוק כמו פה שעלינו מאחד לשנים, ואנחנו לא שמחים לאיד, אנחנו שמחים שש שלוש לא שאחרים ירדו אנחנו שמחים שהעצמנו את הכוח שלנו משלוש נציגים בעירייה לשש נציגים בעירייה".

מקלב הוסיף, "יש לנו הוראה ואנחנו מבינים לבד את זה שאנחנו רק מודים על ההצלחות שלנו ולא מסתכלים על האחרים, שיש לנו שישה נציגים, שעלו משלושה".

"גם בחיפה עלינו מנציג אחד לשני נציגים, מביתר עלינו משני נציגים לארבעה נציגים, זה באמת קורת רוח כי אנחנו יודעים שיש לזה משמעוות, גם בבאר יעקב מאין לנציג לנציג אחד וכן בבאר שבע וקריית מלאכי"

מקלב הסביר, "הכל זה שרשרת וחוליה אחת שהופכת לשרשרת של הצלחות, שמביאה שמחה וזה באמת חיזוק גדול מאוד".

מקלב ח"כ מקלב אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד