י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אחרי שההזמנות הודפסו

הזוג החרדי גילה: האולם תפוס באותו יום

חודש לפני, לאחר שההזמנות כבר הודפסו וכמעט החלו להישלח לאורחים, גילו זוג ממודיעין עילית, כי האולם כבר תפוס לאותו ערב לזוג אחר וכי בשל טעות סברו בהנהלת האולם כי הוא פנוי לאותו ערב | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא בפרסום ראשון

הזוג החרדי גילה: האולם תפוס באותו יום
מתנ"ס שהוסב לאולם שמחות צילום: באדיבות המצלם

מיני דרמה במודיעין עילית: שתי חתונות שנקבעו בטעות באוותו אולם לאותו ערב ה' כסלו - העמיד את אחת הזוגות במבוכה. הדרמה יצרה בעיה לא קלה גם לבעל האולם, שלא ידע את נפשו כיצד לפצות את המשפחה שכבר סגרה הכל לאותו ערב. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במחשב ההזמנות של אולמי 'נוף עילית' בכניסה לברכפלד, נכתבו ביומן שתי חתונות לאותו ערב, האחת חתונת בתו של טוביה פריינד, סגן ראש העיר מודיעין עילית, שהזמין חצי שנה קודם לכן וחתונה נוספת של משפחה אחרת שאף היא נקבעה במשרדי האולם - לאותו יום. 

למזל הצדדים, הטעות התגלתה חודש קודם, בעת בואה של משפחת פריינד, לקחת את המעטפות של ההזמנות לחתונה, אז המזכירה גילתה כי קבעה באותו ערב למשפחה נוספת וכאן נוצרה הבעיה. 

מה גם שההזמנות של המשפחה הנוספת, כבר הודפסו, אך בעל האולם עשה הכל בכדי שהמשפחה תחגוג באותו ערב ובאותו עיר והוא שכר לשם כך את המתנ"ס של ברכפלד והפך אותו לאולם שמחות רגיל.  

ואכן בשלישי בלילה, בעוד תושבים רבים בערי ישראל, כססו ציפורניים מול התוצאות שזרמו מירושלים וצפת, נחגגו בעיר שתי החתונות, כששני הזוגות ומשפחותיהם מרוצים, תוך שהם מציינים לשבח את בעל האולם איש העסקים אליעזר סברדלוב, שעבד פיזית לסדר את הכל על הצד הטוב ביותר, לבל תעיב המבוכה על השמחה.

טוביה פריינד מתנס מודיעין עילית אולמי נוף עילית אליעזר סברדלוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד